beantwoord

Annuleren trein

• 23 september 2019
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Wat is de reden dat de trein van Apeldoorn naar Enschede al voor de tweede keer in 1 week tijd niet rijdt? Dit is te gek voor woorden want ik kon nu zelfs niet met de bus mee omdat deze al vol zat. Hier moet echt wat aan gebeuren want dit kan natuurlijk niet. Ik kom nu voor de tweede keer in 1 week tijd te laat op mijn werk.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 september 2019, 12:13

Goedemiddag Wil88 en welkom bij de NS Community!

Bedoel je dan vertrek van 07:26 vanuit Rijssen, waarbij het dus gaat om rit 7017 wat masd aangaf? In Apeldoorn vertrekt er namelijk geen trein om 07:26.

Zo ja, dan zie ik dat deze inderdaad vandaag en vorige week dinsdag is uitgevallen. Wat de exacte reden is (geweest) kan ik echter niet terugvinden ben ik bang. Er zijn vanochtend geen storingen geweest in de buurt van dit traject, dus daar zal het niet door komen. Volgens de GPS informatie staat het betreffende treinstel wat vanochtend had moeten reden tussen Apeldoorn en Enschede nog steeds in Apeldoorn, dus het zou kunnen dat het gaat om een defect aan het treinstel. Ik moet daar dan wel aan toevoegen dat het laatste GPS signaal vanochtend om 06:59 was, dus in hoeverre de trein daar nog steeds staat kan ik nu niet met zekerheid zeggen.

Indien het ook werkelijk om een defect gaat, dan lijkt het erop dat dit toeval is geweest dat jij er in korte tijd tweemaal te maken mee hebt gehad. Voor beide ritten (vandaag en vorige week dinsdag) is namelijk niet hetzelfde treinstel ingezet. Vandaag was dat de DDAR 7317, vorige week de 7337.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Over welke trein gaat het en op welke dag?
Reputatie 6
Badge +1
Aan de tijd van het bericht te zien, vermoed ik dat het om de sprinter (7017) van 6:50 naar Enschede gaat.

Vandaag niet vertrokken en afgelopen dinsdag er bij Deventer al mee opgehouden. Die trein doet het zo te zien vrij slecht inderdaad. Veel vertragingen en uitval.
Het gaat om de trein van afgelopen dinsdag en vandaag van 7.26 uur. Van traject Apeldoorn- Enschede. Idd veel problemen de laatste tijd en de bussen kunnen de drukte niet aan.
Goedemiddag Wil88 en welkom bij de NS Community!

Bedoel je dan vertrek van 07:26 vanuit Rijssen, waarbij het dus gaat om rit 7017 wat masd aangaf? In Apeldoorn vertrekt er namelijk geen trein om 07:26.

Zo ja, dan zie ik dat deze inderdaad vandaag en vorige week dinsdag is uitgevallen. Wat de exacte reden is (geweest) kan ik echter niet terugvinden ben ik bang. Er zijn vanochtend geen storingen geweest in de buurt van dit traject, dus daar zal het niet door komen. Volgens de GPS informatie staat het betreffende treinstel wat vanochtend had moeten reden tussen Apeldoorn en Enschede nog steeds in Apeldoorn, dus het zou kunnen dat het gaat om een defect aan het treinstel. Ik moet daar dan wel aan toevoegen dat het laatste GPS signaal vanochtend om 06:59 was, dus in hoeverre de trein daar nog steeds staat kan ik nu niet met zekerheid zeggen.

Indien het ook werkelijk om een defect gaat, dan lijkt het erop dat dit toeval is geweest dat jij er in korte tijd tweemaal te maken mee hebt gehad. Voor beide ritten (vandaag en vorige week dinsdag) is namelijk niet hetzelfde treinstel ingezet. Vandaag was dat de DDAR 7317, vorige week de 7337.
Het gaat inderdaad om de trein van 7.26 uur vanaf Rijssen . Ik hoop dat het gaat om pure pech en dat het niet weer gebeurd. Bedankt voor de info
Reputatie 7
Badge +3
Deze trein rijdt met DD-AR en dat loopt op zijn allerlaatste benen.

Reageer