beantwoord

Arnhem - Alkmaar

• 6 juli 2020
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Sinds wanneer gaat deze trein niet meer rechtstreeks?

Dit was voor de Corona nog het geval.

Nu moet ik eens in de zoveel tijd op station Sloterdijk zijn en er ging 2 keer per uur de trein rechtstreeks. Maar ik zie dat nu alle treinen richting Alkmaar overstappen is op schiphol, voor een ritje van 9 minuten verder. 

Wat is hier de logica van?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 juli 2020, 18:46

Van 14 t/m 29 juli zijn er werkzaamheden bij Amsterdam, waardoor de dienstregeling is aangepast.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Hoe plant u die reis?

Ik krijg in de planner alleen maar de rechtstreekse trein naar Den Helder te zien. Deze rijdt ook gewoon.

Reputatie 7
Badge +3

Van 14 t/m 29 juli zijn er werkzaamheden bij Amsterdam, waardoor de dienstregeling is aangepast.

Badge +3

Heeft misschien ook te maken met de werkzaamheden bij Geldermalsen, je krijgt vaak (ook bijv. van Utrecht naar Enkhuizen) te maken met overstappen op Sloterdijk. Er mist e.e.a. vanuit het zuiden naar Amsterdam, dat staat verder nergens.

In de avond waarschijnlijk wel rechtstreeks te doen, zoals Edwin zegt.

https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/8375-vrijdag-3-juli-tm-zondag-9-augustus-werkzaamheden-utrecht-centraal-s-hertogenbosch-tiel blijkbaar heeft dat ook gevolgen voor boven Utrecht.

Kan goed zijn dat na 7 juli het weer anders is, omdat dan de 10-minuten intercity’s weer rijden (tot 20 of 27 juli en dan weer niet).

Ahh dat verklaart een hoop !! :grinning:

Ik dacht al is dit ineens veranderd? Zag ook geen melding van omleiding door werkzaamheden ofzo.

Bedankt allen !!!!!!

Reageer