beantwoord

Bewijs Vertragingen

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Op 23 januari 2024 Stopte de trein BRUSSEL - AMSTERDAM van 16u44 in ANTWERPEN CENTRAAL maar reed niet verder. Mijn eindbestemming was Schiphol. Er werd aangeraden via ROOSENDAAL en ROTTERDAM te sporen. De trein naar ROOSENDAAL had vertraging. In Roosendaal had ook de trein naar ROTTERDAM vertraging. In ROTTERDAM kon ik de stoptrein naar SCHIPHOL nemen. Deze trein met voorziene aankomst SCHIPHOL om 20u07 stond lange tijd stil in de tunnel aan gezien het perron geblokkeerd werd door een vorige defecte trein. Uiteindelijk miste ik mijn vlucht naar DUBAI - AUCKLAND. 

Mijn verzekeringsfirma vraagt een bewijs van NS dat deze feiten zich voordeden zoals beschreven.

Wie helpt me hieraan.

Op Schiphol vertelde een medewerker me dat de NS dit niet doet. Hopelijk vergiste deze medewerker zich.

Vriendelijk en dankbaar

YVES VANDERRIJKEN

icon

Beste antwoord door Momo 29 January 2024, 19:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Op https://treinposities.nl/ is een archief. Zoek op Treininfo → vertrektijdenarchief op de betreffende stations en treinen. Daar zie je dan vertragingen en uitgevallen treinen / tot waar ze hebben gereden. Het is geen NS website maar de informatie komt wel uit NS bron. 

Reageer