Bezettingsgraden en planning NS

• 26 maart 2019
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Beste meneer, mevrouw,

ik reis dagelijks met de trein naar m’n werk. Fijn voor de NS en relaxt voor mijzelf. Echter heb ik mijn twijfels bij de rittenplanningen, bezettingsgraden en het beleid bij de NS.

Zou graag vanmiddag om 17u teruggebeld willen worden door iemand die met mij hierover het gesprek aan wilt gaan.

1 reactie

Badge
Het beleid van de NS is gebaseerd op de landelijke dienstregeling idem de ritplanning en capaciteit planning, deze wordt niet alleen gebaseerd op uw traject.

Capaciteit wordt gepland vanuit metingen en signalen van medewerkers en reizigers op de trajecten, de metingen zijn gebaseerd op o.a. de in- en uitcheck gegevens met daarbij een percentage voor e-ticket gebruikers en tellingen die op het traject worden uitgevoerd.

U kunt eventuele klachten kwijt bij de klantenservice van de NS via de telefoon, per e-mail, brief, facebook, chat en/ of twitter.

U zult niet gebeld gaan worden door de medewerkers van de afdelingen zelf, dit is het beleid van de NS en voor contact met reizigers daar heeft de NS de klantenservice voor..

Reageer