beantwoord

bussum zuid

• 18 mei 2020
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb een vraag over de overstap van Weesp naar Bussum zuid waarom is deze reis optie er niet meer ?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 18 mei 2020, 18:37

Goedenavond Milanwr. Welkom bij de NS Community.

Zou je je vraag willen toelichten? Weesp - Bussum Zuid is 2 maal per uur mogelijk. Zie dit reisadvies.

Bekijk origineel

8 reacties

Goedenavond Milanwr. Welkom bij de NS Community.

Zou je je vraag willen toelichten? Weesp - Bussum Zuid is 2 maal per uur mogelijk. Zie dit reisadvies.

Vervalt dit voorgoed of komen de normale reistijden nog terug ?

Want als ik vanuit Amsterdam reis kan ik niet meer overstappen op Weesp naar Bussum zuid komen deze reis opties terug 

Vanaf Amsterdam Centraal, Muiderpoort en Science Park kan je rechtstreeks naar Bussum Zuid. Van Lelylaan, Amstel, Bijlmer Arena en Holendrecht kan je via Muiderpoort naar Bussum Zuid. Vanaf Amsterdam Zuid en Schiphol kan je met een overstap op Weesp naar Bussum Zuid.

Oké maar er is geen overstap trein meer van Amsterdam centraal naar Weesp naar Bussum zuid meer komt deze ook niet meer terug ? 

Niet dat ik weet? Op het traject Amsterdam Centraal - Bussum Zuid kom je wel over Weesp. Een overstap is niet nodig.

Eerst wat er een overstap op Weesp waardoor de trein vaker vanaf Amsterdam centraal reed net als de trein van Almere die heeft een rechtstreekse trein en een overstap trein dis op Weesp stopt dit had Bussum zuid eerst ook kan ik hier verder een klacht over indienen doordat deze trein is weggevallen rijd deze trein om het half uur daarbij rijd deze trein ook niet vaker tijdens spits dit betekent altijd langwachten. 

Bedankt voor de toelichting. Momenteel is de Speciale basisdienstregeling van kracht. Dit houdt in dat over het algemeen de hoeveelheid treinen per traject per uur aanzienlijk minder is. Vanaf 2 juni 2020 is de reguliere dienstregeling vrijwel volledig van kracht. Voor meer informatie kan je terecht op https://www.ns.nl/uitgelicht/corona/regels-in-de-trein.html

Reageer