beantwoord

communicatie wijziging dienstregeling

• 20 juli 2020
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

onaangekondigde wijziging dienstregeling voor mijn trajectabonnement Purmerend naar Lelylaan, nu overstappen op Sloterdijk met 17 min wachttijd naar Lelyln. Voorheen directe treinverbinding, dus zonder overstap. Reden wijziging en hoe lang blijft deze wijziging??? Geen enkele vorm van communicatie naar mij als abonnementhouder. Kan nergens informatie hierover op internet vinden. Klantenservice onbereikbaar, maar wel betalen in de wacht. Chatmedewerker kan geen antwoord op mijn vraag geven.

Dus hier nog een poging, een ontevreden klant.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 20 juli 2020, 21:24

Dit komt door werkzaamheden rond Amsterdam. Hierdoor is ook de dienstregeling op een aantal omliggende trajecten gewijzigd. Het staat wel vermeld op de werkzaamheden-pagina op ns.nl:

Wat de kosten van het bellen betreft, welk nummer heb je gebeld? De klanteNService is 24/7 bereikbaar op 030-7515155 tegen normaal tarief.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit komt door werkzaamheden rond Amsterdam. Hierdoor is ook de dienstregeling op een aantal omliggende trajecten gewijzigd. Het staat wel vermeld op de werkzaamheden-pagina op ns.nl:

Wat de kosten van het bellen betreft, welk nummer heb je gebeld? De klanteNService is 24/7 bereikbaar op 030-7515155 tegen normaal tarief.

Goedenavond gabymeeng. Welkom bij de NS Community.

Zoals mrfreeze aangeeft komt dit door werkzaamheden elders. Ik ben het met je eens dat de informatie omtrent de aanpassing te wensen over laat. Ik ben bezig om dit in kaart te brengen en neem je feedback daar in mee. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Er vinden werkzaamheden plaats waardoor op veel trajecten rond Amsterdam Centraal de dienstregeling is aangepast.  Zo rijdt de sprinter komend van Hoorn Kersenboogerd nu naar Amsterdam Centraal ipv naar Leiden.

Reputatie 6

De aanpassingen op het traject Zaandam/Amsterdam-Schiphol zijn pas kort van tevoren in het werkzaamhedenoverzicht geplaatst. Kritiek op NS op dit forum over de communicatie als er bij werkzaamheden gevolgen zijn op andere trajecten is niet nieuw helaas.  

Reageer