beantwoord

DDZ 7614 ook defect?

  • 17 December 2021
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

Ik heb recent een topic gemaakt over de DDZ 7639. Die bleek een defecte GSM-R te hebben.

Maar nu is ongeveer hetzelfde gebeurd bij DDZ 7614.

https://treinposities.nl/ritinfo/20211214/3632

Hij is opgeheven te Den Bosch 3 dagen geleden, en is daarna niet meer in dienst gekomen.

Heeft die ook zo’n zelfde defect? Of is er iets nieuws ontdekt wat niet goed is bij DDZ ofzo?

Er zijn meerdere die in dienst waren maar nu al weer een paar dagen niet rijden.

 

Ik hoop dat dit niet een te specifieke vraag is.

(Heb hier meerdere opmerkingen over gehad bij de laatste topic)

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 December 2021, 19:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hij is opgeheven te Tilburg 3 dagen geleden, en is daarna niet meer in dienst gekomen.

Volgens je gegeven link is het Den Bosch overigens. Ik vermoed dat het iets met de trein zelf is, vanwege de vertraging, maar dat weet ik niet zeker. 

Reputatie 2

Hij is opgeheven te Tilburg 3 dagen geleden, en is daarna niet meer in dienst gekomen.

Volgens je gegeven link is het Den Bosch overigens. Ik vermoed dat het iets met de trein zelf is, vanwege de vertraging, maar dat weet ik niet zeker. 

Je hebt gelijk ik zal mijn topic aanpassen

Het lijkt me niet dat we continu dit soort vragen hier moeten gaan behandelen, Somda is daar een beter platform voor.

En het heeft zo en zo niet te maken met dat er iets nieuws ontdekt is bij de DDZ waardoor ze de dienst weer uit moeten. Elke dag vallen er treinen uit door storingen in de trein en als een trein wat langer stil heeft gestaan dan kun je wat meer storingen verwachten in de eerste dagen dat ze rijden.

Reputatie 7
Badge +1

Somda is voor dergelijke vragen inderdaad wat geschikter. Niet alleen zijn er al speciale topics voor o.a. de verschillende materieelsoorten, ook zijn daar meer mensen die zich met dergelijke zaken bezig houden aanwezig. De kans is groot dat je vraag daar dus sneller wordt beantwoord. 

Deze vraag had bijvoorbeeld uitstekend in het topic Ontwikkelingen DDZ gepast.

Hier word je dus tegenwoordig voor verbannen.

Wat een gezeik allemaal.

Reageer