beantwoord

de 5:58 vught den bosch valt vaak uit

• 9 december 2019
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Ik reis nogal eens met de sprinter van Vught naar Den Bosch en heb een vraag. Vandaag 9-12 stond de sprinter van 5:35 in De planning met een stop op Vught, deze reed echter hard door. Daarna zou de 5:58 komen maar die kwam niet. Dit gebeurt vaker, is er een oorzaak voor?

icon

Beste antwoord door Tochjo 9 december 2019, 07:38

Volgens deze pagina is de trein van 5:58 vandaag niet uitgevallen, maar had deze 16 minuten vertraging. Verder is op die pagina te zien dat deze trein de afgelopen anderhalf jaar maar 4 keer is uitgevallen, voor het laatst eind mei. Dat zou ik niet “vaak” noemen.

Ik wil niet beweren dat de informatie op die pagina noodzakelijkerwijs correct is, maar de ervaring leert dat de informatie toch vrijwel altijd klopt. Welke keren zou de trein volgens u zijn uitgevallen?

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Volgens deze pagina is de trein van 5:58 vandaag niet uitgevallen, maar had deze 16 minuten vertraging. Verder is op die pagina te zien dat deze trein de afgelopen anderhalf jaar maar 4 keer is uitgevallen, voor het laatst eind mei. Dat zou ik niet “vaak” noemen.

Ik wil niet beweren dat de informatie op die pagina noodzakelijkerwijs correct is, maar de ervaring leert dat de informatie toch vrijwel altijd klopt. Welke keren zou de trein volgens u zijn uitgevallen?

Ik heb een screenshot gemaakt van de trein die in de reisplannen stond van 5:58

weet niet hoe ik deze kan uploaden?

er staat bij dat dit reisadvies vervalt.  Er zijn meerdere adviezen vanochtend op dit traject vervallen. Is er iets aan de hand?

Badge +3

U kunt een afbeelding toevoegen aan uw bericht door boven het tekstvak op het zwarte vierkantje met de twee witte bergen te drukken.

Voor zover ik kan zien, zijn er vandaag geen treinen uitgevallen tussen Vught en 's-Hertogenbosch. Is dat ook de reis die u wil maken, of reist u nog verder na 's-Hertogenbosch?

Is dat ook de reis die u wil maken, of reist u nog verder na 's-Hertogenbosch?

Ik zie dat we nog geen verdere informatie hebben gekregen, maar ik vermoed inderdaad dat het hiermee te maken had. Wanneer jouw volledige reis een overstap had, dan zal dat specifieke reisadvies komen te vervallen wanneer je die overstap niet meer kunt halen. De trein die je had moeten nemen voor de overstap zal dus nog wel hebben kunnen gereden, maar als hij voldoende vertraging had om de overstap te missen, zal het volledige reisadvies dus komen te vervallen.

Reageer