beantwoord

De Machinist was kwijt.

• 27 september 2019
  • 28 reacties
  • 1161 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Badge
Ik ben blij voor u dat het dan vandaag helemaal goed is gegaan.

U zat toch in de trein die vandaag niet bij binnenkomst combineerde op Lelystad? Maar de machinist opende eerst de deuren van uw trein en nadat de deuren weer gesloten werden door de Hc werd er alsnog gecombineerd toch?

Dit is niet zoals het hoort, de trein hoort direct gecombineerd te worden en daarna horen de deuren pas open te gaan. Het geluk was dat de machinist van het eerste treinstel meteen contact opnam met de binnenkomende machinist zodat er toch nog snel gecombineerd kon worden.

Gelukkig werd dit snel opgelost zodat de vertraging vanaf Lelystad beperkt was en ingelopen kon worden door zowel de sprinter als de IC.
Reputatie 7
Badge +3
Het positieve is dan vooral dat de trein vanaf Zwolle op tijd in Dronten en Lelystad was zodat het korte oponthoud door het combineren niet voor een nog grotere vertraging zorgde.

Het positieve is dan vooral dat de trein vanaf Zwolle op tijd in Dronten en Lelystad was zodat het korte oponthoud door het combineren niet voor een nog grotere vertraging zorgde.

De spijker op zijn kop. Ik ben geen persoon die moeilijk doet over een paar minuten. Ik vind het ook echt niet erg als het spoor of een bovenleiding een keer stuk is en ik om 10 uur in de avond pas thuis ben.

Het ging mij er vooral om dat het vaker mis ging dan goed. Het was gewoon een structureel probleem. Je kunt een monopolie hebben op de markt, maar de intentie moet wel zijn om het zonder problemen uit te voeren.

Reageer