beantwoord

De sprinter Houten Castellum - Utrecht Centraal

• 18 december 2017
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Hoi iedereen!
Even een klein vraagje, in de reisplanner app zie ik sinds de nieuwe dienstregeling een extra sprinter staan. Dit was mij natuurlijk al duidelijk geworden omdat er 2 extra treinen per uur gingen rijden, maar deze trein stopt alleen op Houten Castellum en Houten? In de app geeft hij geen tussenstops aan, en schijnt hij dus van Houten Castellum in 1x naar Utrecht te rijden? Op het station staat er dat de sprinter ook nog stopt op Houten. Waar stopt deze nou precies? Het is mij namelijk niet helemaal duidelijk, alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 december 2017, 17:14

Deze sprinter stopt in de spitsrichting op alle tussengelegen stations en rijdt in de tegenspitsrichting zonder te stoppen naar zijn eindbestemming. 's Ochtends dus zonder stops op tussengelegen haltes van Utrecht Centraal naar Houten Castellum en met stops op alle tussengelegen haltes van Houten Castellum naar Utrecht Centraal, en 's middags zonder stops op tussengelegen haltes van Houten Castellum naar Utrecht Centraal en met stops op alle tussengelegen haltes van Utrecht Centraal naar Houten Castellum.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Rijdt in de ochtendspits stoppend van Houten Castellum naar Utrecht Centraal en non-stop van Utrecht Centraal naar Houten Castellum; in de middagspits gebeurt dit principe andersom.
Badge +3
Deze sprinter stopt in de spitsrichting op alle tussengelegen stations en rijdt in de tegenspitsrichting zonder te stoppen naar zijn eindbestemming. 's Ochtends dus zonder stops op tussengelegen haltes van Utrecht Centraal naar Houten Castellum en met stops op alle tussengelegen haltes van Houten Castellum naar Utrecht Centraal, en 's middags zonder stops op tussengelegen haltes van Houten Castellum naar Utrecht Centraal en met stops op alle tussengelegen haltes van Utrecht Centraal naar Houten Castellum.
Dankje ik snap het!
Rijdt in de ochtendspits stoppend van Houten Castellum naar Utrecht Centraal en non-stop van Utrecht Centraal naar Houten Castellum; in de middagspits gebeurt dit principe andersom.
Okay toppie!

Reageer