beantwoord

Defect spoor tussen Breda en Rotterdam op HSL

• 10 januari 2018
  • 32 reacties
  • 930 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 1
Belachelijk geeft allang al niet meer aan wat voor chaos Prorail en NS hebben gecreeerd tussen Breda en Rotterdam op de zogenaamde HSL. Wordt de trein omgeleid via Dordrecht gebeurd dat nog eens op de tijdspoor van de IC Breda-Dordrecht. Dus in plaats van 10 min vertraging heb ik nu alsnog 30 min vertraging. Bedankt NS, binnenkort kunnen mijn claims GTBV niet op 10 A4 prints passen, zoveel zijn het er al dit jaar.

Belachelijk, troep, rampzalig, wat voor woorden kan je er nog nog voor verzinnen?
Helaas ligt het momenteel aan een defecte wissel welke naar verwachting pas maandag is herstelt. De NS is niet verantwoordelijk voor de infra dat is ProRail.
Reputatie 1
Helaas ligt het momenteel aan een defecte wissel welke naar verwachting pas maandag is herstelt. De NS is niet verantwoordelijk voor de infra dat is ProRail.
Daar heb ik als reiziger niks aan. De ene keer is het de schuld van de NS en de andere keer van Prorail. Het probleem is dat dit op dit traject het pure schande is qua hoeveelheid vertragingen. Ik als reiziger verwacht gewoon een goed rijdend product waarvoor ik 333 euro pm betaal. Dat de NS dan ook nog beslist om op het tijdsspoor van de IC Breda - Dordrecht te rijden waardoor ik nog meer vertraging op loop kan ik geen begrip voor opbrengen, ik heb ook afspraken!

Wiens schuld het ook is, de reiziger is hier de dupe en die zit met de gebakken peren. Lever gewoon een goed product af mensen.
Reputatie 7
Als de trein niet in dat alternatieve tijdpad rijdt is er geen plaats voor en staat er "rijdt niet". Dit was voorheen altijd zo, dus dat ze tegenwoordig standaard omleiden is alleen maar beter als het alternatief
Overigens (16/09 17.00 uur) staat er op de HSL tussen Rottetdam en Breda ook nog een defecte trein......
Reputatie 6
Badge

Helaas ligt het momenteel aan een defecte wissel welke naar verwachting pas maandag is herstelt. De NS is niet verantwoordelijk voor de infra dat is ProRail.Daar heb ik als reiziger niks aan. De ene keer is het de schuld van de NS en de andere keer van Prorail. Het probleem is dat dit op dit traject het pure schande is qua hoeveelheid vertragingen. Ik als reiziger verwacht gewoon een goed rijdend product waarvoor ik 333 euro pm betaal. Dat de NS dan ook nog beslist om op het tijdsspoor van de IC Breda - Dordrecht te rijden waardoor ik nog meer vertraging op loop kan ik geen begrip voor opbrengen, ik heb ook afspraken!

Wiens schuld het ook is, de reiziger is hier de dupe en die zit met de gebakken peren. Lever gewoon een goed product af mensen.

Morgen lezen we waarschijnlijk 'heugelijk' dat de oorzaak gevonden is: Een muis ligt vast in het wissel, waardoor het niet meer kan bewegen. De staart van de muis lag op zo'n gekke positie, dat de oorzaak niet eerder gevonden kon worden.....

Maar goed, bij treinen die omgeleid worden is er dus geen sprake meer van 12 minuten tijdwinst, zoals de marketingafdeling eerder bejubelde, het betreft 20 minuten tijdverlies t.o.v. de oude route via Dordrecht. Binnenkort is het tweejarig jubileum: 'Hoe NS een solide verbinding offerde en de vernieling in hielp.'
Reputatie 5

Helaas ligt het momenteel aan een defecte wissel welke naar verwachting pas maandag is herstelt. De NS is niet verantwoordelijk voor de infra dat is ProRail.Daar heb ik als reiziger niks aan. De ene keer is het de schuld van de NS en de andere keer van Prorail. Het probleem is dat dit op dit traject het pure schande is qua hoeveelheid vertragingen. Ik als reiziger verwacht gewoon een goed rijdend product waarvoor ik 333 euro pm betaal. Dat de NS dan ook nog beslist om op het tijdsspoor van de IC Breda - Dordrecht te rijden waardoor ik nog meer vertraging op loop kan ik geen begrip voor opbrengen, ik heb ook afspraken!

Morgen lezen we waarschijnlijk 'heugelijk' dat de oorzaak gevonden is: Een muis ligt vast in het wissel, waardoor het niet meer kan bewegen. De staart van de muis lag op zo'n gekke positie, dat de oorzaak niet eerder gevonden kon worden.....

Maar goed, bij treinen die omgeleid worden is er dus geen sprake meer van 12 minuten tijdwinst, zoals de marketingafdeling eerder bejubelde, het betreft 20 minuten tijdverlies t.o.v. de oude route via Dordrecht. Binnenkort is het tweejarig jubileum: 'Hoe NS een solide verbinding offerde en de vernieling in hielp.'

Als ik het goed heb staat in de concessie van het HRN 2015-2025 dat NS vanaf dienstjaar 2017 een verbinding tussen Eindhoven en Den Haag via de HSL moest hebben. De schuld ligt hierzo dus niet volledig bij de NS, er zijn zo veel dingen fout gegaan in het verleden, waaronder ook fouten van de NS, die tot deze onbetrouwbare verbinding hebben geleid.

Reageer