Den Haag - Enschede

• 4 maart 2017
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Dit is zie ik het zoveelste topic over dit traject sinds de nieuwe dienstregeling. Maar blijkbaar is het nodig om zoveel mogelijk te blijven klagen aangezien NS geen actie onderneemt. Na een paar weken overvolle treinen op dit traject, dacht ik dat NS de treinen wel op korte termijn zou verlengen, maar helaas...
Ik weet niet meer welke zondagavond het was, maar eenmaal bij Amersfoort dreigden er mensen achter te blijven op het station. Er werd omgeroepen dat het treinpersoneel het werk niet meer veilig kon uitvoeren, daarom werd een half uur gewacht op een ander treinstel dat werd gekoppeld, zodat iedereen wat meer ruimte had om te staan. Toen riep de hoofdconducteur op om massaal op social media en het ns-forum te gaan klagen over de drukte op dit traject omdat zij (het treinpersoneel) niet gehoord werden. Waarvan akte.
Ik snap niet wie ooit heeft bedacht om een traject met 4virm+6virm (1000 zitplaatsen) te veranderen naar een kleine Koploper (200 zitplaatsen).

2 reacties

Hallo Qkske, ik vind het spijtig dit te lezen.
Wij zijn inderdaad op de hoogte van deze situatie en kijken naar mogelijkheden. Ik heb even gekeken naar de druktemeldingen op dit traject en zie ook dat dit traject flink in onderzoek is. Hier zie je ook dat we hiermee bezig zijn. Natuurlijk is het erg vervelend als je in de drukke trein zit en helemaal als er reizigers achterblijven, uiteraard zien wij dit liever ook anders. Mocht je dit meemaken, meld dit dan bij ons. Wanneer je een datum + tijdstip doorgeeft kunnen wij je signaal doorgeven naar de betreffende afdeling. Ik hoop dat je snel verbetering zal merken.
Bedankt voor het antwoord! "Meldingen in onderzoek", hopelijk kunnen ze op korte termijn wat regelen.

Reageer