beantwoord

Dienstregeling 2020

  • 30 March 2023
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

L.S.,

 

Ik zou heel erg graag willen weten hoe de dienstregeling op Carnavalszondag 23-02-2020 eruit zag tussen Deurne en Eindhoven. Via uw website en NS-reisplanner valt dat niet meer na te gaan, maar ik mag aannemen dat u die oude info nog wel hebt.

 

Wat ik speciaal zou willen weten is welke treinen er die dag (23-2-20) tussen 09.30 en 11.00 uur vertrokken vanaf NS-station Deurne richting Eindhoven. En klopt het dat dat sowieso alleen sprinters geweest kunnen zijn doordat Deurne immers geen intercitystation is of was?

 

Voorts zou ik alsnog erg graag willen weten welke treinen - intercity's én sprinters - er diezelfde dag (Carnavalszondag (!) 23-02-2020) tussen 10:26 en 11.00 uur vertrokken vanaf NS-station Helmond Centraal naar Eindhoven?

 

U zou me er een zeer groot plezier mee doen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Frank ****

Gegevens verwijderd door Moderator

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 March 2023, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Wat ik speciaal zou willen weten is welke treinen er die dag (23-2-20) tussen 09.30 en 11.00 uur vertrokken vanaf NS-station Deurne richting Eindhoven.

 

 

En klopt het dat dat sowieso alleen sprinters geweest kunnen zijn doordat Deurne immers geen intercitystation is of was?

Kennelijk stopten er dus ook intercity's die dag, zoals hierboven te zien is.

 

Voorts zou ik alsnog erg graag willen weten welke treinen - intercity's én sprinters - er diezelfde dag (Carnavalszondag (!) 23-02-2020) tussen 10:26 en 11.00 uur vertrokken vanaf NS-station Helmond Centraal naar Eindhoven?

 

 

U kunt deze informatie, en meer, zelf raadplegen op treinposities.nl, bij Treininfo > Vertrektijden archief.

Reageer