beantwoord

Dienstregeling Gouda Alphen aan den Rijn

• 14 October 2016
  • 5 reacties
  • 499 Bekeken

Ik dacht dat met ingang van de nieuwe dienstregeling 2017 elk kwartier stoptreinen zouden gaan rijden tussen Gouda en Alphen aan den Rijn?
icon

Beste antwoord door Tim van Leeuwen 14 October 2016, 14:11

Helaas is de infrastructuur daarvoor nog niet geschikt. Zodra de extra daarvoor benodigde infrastructuur beschikbaar is, zullen wij de dienstregeling uitbreiden naar 4 x per uur! Helaas nog even wachten daarop, vinden wij ook jammer!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Helaas is de infrastructuur daarvoor nog niet geschikt. Zodra de extra daarvoor benodigde infrastructuur beschikbaar is, zullen wij de dienstregeling uitbreiden naar 4 x per uur! Helaas nog even wachten daarop, vinden wij ook jammer!
Reputatie 6
Badge +1
De infra wordt pas ergens in 2018 aangepast als ik het goed heb!
Badge +3
In dit artikel wordt gesproken van een frequentieverhoging per najaar 2017.
Reputatie 7
Badge +3
@Tim van Leeuwen
Ik had een reactie verwacht van iemand van Abellio. NS beweert immers altijd dat de bedrijfsvoering van NS en Abellio strikt gescheiden zijn om te voorkomen dat er geld van de aanbesteding weggesluisd wordt naar het HRN.
Hoi Tamzin.

NS-dochterondernemingen Abellio NRW en NS-Reizigers (NSR) hebben in 2014 in combinatie de concessie verworven van de treindienst Alphen a/d Rijn - Gouda. Deze treindienst zal worden uitgevoerd door NS Reizigers.

De stelling dat er gereden wordt door Abellio is dus niet juist. NS reizigers is de vervoerder.

Reageer