dienstregeling intercity van Utrecht centraal naar Amsterdam sloterdijk

• 4 mei 2021
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Mijn vraag gaat over de reistijden van Utrecht Centraal naar Amsterdam Sloterdijk. Waarom rijdt de trein van 7:08 niet Het is zo stressvol want wanneer de trein van 7:08 niet rijdt dan ben je verplicht te wachten tot de eerst volgende trein gaat rijden. En dat is pas na 21 minuten. Er is geen enkel alternatief om te reizen naar Amsterdam. Het is niet normaal. Het gebeurt vaker dat de trein niet rijdt of een vertraging heeft. Ik heb alle begrip ervoor maar waarom is de trein van 7:18 voor altijd  komen te vervallen. 21 minuten wachten betekent dat je 21 minuten laat aan het werk komt. Wanneet de trein in een maand 4 tot 5 keren een vertraging of sterker nog niet rijdt moet je directe op te hoogte brengen. Als het ware wordt je niet serieus genomen. Omdat het te vaak gebeurd. Ik hoop dat de intercity om de 10 minuten gaat rijden hoe het altijd 
Hoop dat mijn verzoek wordt gehonoreerd.

groetjes,

R.Ramcharan  

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

De trein van 7:18 is niet voor altijd komen te vervallen, dit is een tijdelijke situatie omdat er vanwege Corona minder reizigers zijn. NS is vanaf deze week bezig de geschrapte treinen weer stapsgewijs te laten rijden. Uiterlijk 14 juni rijden alle treinen weer muv enkele nachttreinen en speciale spitstreinen. 

De trein van 7:18 heeft vandaag weer welgereden en gaat ook morgen, overmorgen en vrijdag rijden. Voor volgende week en de week daarna zie ik hem niet in de planner staan maar misschien moet de planner nog worden bijgewerkt. Maar als die dan nog niet rijdt, zal die uiterlijk 14 juni wel weer gaan rijden.

En uw opmerking over de trein van 7:08 begrijp ik niet, die trein heeft op een enkele uitzondering na gewoon iedere dag gereden. 

Reageer