beantwoord

Dienstregeling kerst

• 7 October 2017
  • 7 reacties
  • 2780 Bekeken

Hallo,

Weten jullie toevallig al wat de dienstregeling is tijdens de kerst?

Ik moet namelijk met kerst stage lopen in Eindhoven, dus ik zou graag weten hoe laat de eerste trein gaat van Venlo naar Eindhoven.

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden, zodat ik dit op mijn stage door kan geven.

Alvast bedankt,

Kiki Nijs
icon

Beste antwoord door Momo 7 October 2017, 14:39

Ik denk dat je hier nog even op moet wachten. De dienstregeling 2018 gaat 10 december in. De nieuwe dienstregeling wordt meestal ergens half oktober bekend gemaakt. Ik meen ergens te hebben gelezen dat dat dit jaar op of rond 17 oktober zou zijn.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat je hier nog even op moet wachten. De dienstregeling 2018 gaat 10 december in. De nieuwe dienstregeling wordt meestal ergens half oktober bekend gemaakt. Ik meen ergens te hebben gelezen dat dat dit jaar op of rond 17 oktober zou zijn.
Reputatie 7
Badge +4
In zijn algemeenheid zal het ongeveer de zondagdienstregeling zijn. Het is wel denkbaar dat in een nieuwe dienstregeling deze verbinding verandert. De zondagsdienstregeling van nu is een goede indicatie.
Reputatie 7
Badge +3
Zowel op eerste als tweede kerstdag wordt normaal een voledige zondagsdienst gereden.
Ja dat dacht ik ook al. Dat zou betekenen dat de eerste trein om 07.00 uur rijdt. Vond dit wel erg vroeg dus dacht ik vraag het voor de zekerheid even na.

Ik kan dus van een zondagdienstregeling uitgaan?
Reputatie 7
Badge +4
In veel gevallen verandert de dienstregeling niet of nauwelijks, dus het is een redelijke veronderstelling dat het nagenoeg hetzelfde zal zijn.
Hi, apologies for my reply in English!
I am also hoping to travel from Paris to Amsterdam in the holiday period, on 1st January 2018. Does anyone know if this timetable will be released around 17th October also? Thank you!
No problem mandy_p92!

We endeavor to provide details on the 17th of October as given on the NS International website. More details can be found here and here as well. Be sure to check your details 10 days and shortly before your trip, to be sure no changes have taken place.

Reageer