beantwoord

Dienstregeling Utrecht-Baarn tijdelijk veranderd per 26 juli?

• 25 juli 2020
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Goedemiddag, als ik een reis plan tussen Soest Zuid en Utrecht zijn per zondag 26 juli de vertrektijden gewijzigd, vertrek uit Soest-Zuid nu op .20 en.50  Ik heb nergens kunnen vinden dat er werkzaamheden zijn op dit traject of dat de dienstregeling tijdelijk veranderd is. Weet iemand hier iets van? Bedankt!

icon

Beste antwoord door Tamzin 25 juli 2020, 15:58

Werkzaamheden rond Amersfoort. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit heeft vermoedelijk te maken met werkzaamheden elders. Dit heeft ook impact op omliggende trajecten, al wordt dat niet altijd duidelijk vermeld. Vanaf maandag 3 augustus lijkt alles weer normaal te rijden. 

Reputatie 7
Badge +3

Werkzaamheden rond Amersfoort. 

Ik heb het ook nagevraagd bij de klantenservice, inderdaad in verband met werkzaamheden bij Amersfoort. Toch beetje vreemd dat je dit nergens terug kan vinden...Utrecht-Baarn is niet naar,van of via Amersfoort. Frequente reizigers checken niet elke dag de NS app.

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, daar is ook veel discussie over. Ook bij werkzaamheden in Amsterdam bleek de dienstregeling op een heleboel omliggende trajecten gewijzigd te zijn, zonder communicatie. Hopelijk leert NS en gaat het volgende keer beter :slight_smile:

Reageer