Dienstregeling zondag 27 november 2022 | NS Community
beantwoord

Dienstregeling zondag 27 november 2022

  • 23 November 2022
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

Goedemiddag,

Komende zondag 27 november moet ik vanaf Heemstede-Aerdenhout naar Weesp reizen. Ik kan echter geen reisadvies krijgen voor zondag (loopt slechts tot zaterdagavond). De routeplanner geeft aan dat er voor die dag geen informatie beschikbaar is. Hetzelfde geldt op 9292.nl. Weet iemand wat er aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 November 2022, 14:50

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Adviezen van Weesp naar de Basisweg gaan volgens 9292 met Transdev bus 106 (of Syntus Utrecht buurtbus 522).

Die eerste rijdt op maandag-zaterdag elk uur maar op zondag niet. De buurtbus rijdt alleen doordeweeks.

Ov-fiets zou een optie kunnen zijn, als je NS Flex hebt of geabonneerd bent op OV-fiets.

@Jan Haverkamp Bedankt voor deze info, dan is mijn vraag bij deze beantwoord.

@TochjoDat zou het kunnen zijn! Vanaf Weesp moet ik naar de basisweg. Ik kan echter ook niks vinden over bussen die niet rijden!

Vanwege gebrek aan reizigers is lijn 49 in het weekend geschrapt. U kunt gebruikmaken van Mokumflex. Voor € 2,75 kunt u een taxirit boeken naar halte Zandpad in Driemond. Het is dan circa 15 minuten lopen naar SpaWeesp. Ik neem aan dat u daar heen wilt? Verder is er weinig te doen aan de Basisweg.https://www.staxi.nl/mokumflex/

@Tochjo Dat zou het kunnen zijn! Vanaf Weesp moet ik naar de basisweg. Ik kan echter ook niks vinden over bussen die niet rijden!

Badge +3

Kunt u aangeven wat u precies invult bij vertrek en aankomst? Als dat niet een stationsnaam is, maar bijvoorbeeld een straatnaam, dan kan het zijn dat u geen adviezen krijgt omdat bijvoorbeeld een buslijn van uw ingevulde vertrekpunt naar station Heemstede-Aerdenhout niet rijdt op zondag.

Reputatie 7
Badge +3

Net getest. Ik krijg zowel op de Windows PC als op de iPhone gewoon reisadviezen voor zondag 27 november.

Dit is wat ik zie als ik een reis probeer te plannen. Gewoon via de reisplanner van ns.nl

Reputatie 7
Badge +3

Geen idee. Als ik een reis plan voor komende zondag krijg ik gewoon adviezen:

 

Welke ‘routeplanner’ gebruikt u? Bovenstaand advies komt van ns.nl. Ook via de NS-app en 9292.nl krijg ik gewoon de adviezen.

Reageer