beantwoord

Duitse wagons tussen Amersfoort en Amsterdam

• 15 juni 2019
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Af en toe als ik in Amersfoort overstap op de trein naar Amsterdam cs tref ik Witte duitse wagons aan.
ik vindt deze wagons een verademing wat een relaxte banken zitten daar in en de wagons zijn erg netjes, beter dan die Nederlandse honde hokken.

Nu vraag ik mij af wanneer rijden ze precies over deze lijn en terug van Amsterdam naar Amersfoort, zo dat ik mijn reis een beetje kan plannen om in deze wagons te zitten
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 juni 2019, 18:00

De trein die u noemt, rijdt als intercity tussen Amsterdam en Berlijn. De dienstregeling van deze trein kunt u op deze pagina downloaden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Elke twee uur rijden ze. Als je in de planner Amsterdam Berlijn VV ingeeft dan zie je de tijden.
Badge +3
De trein die u noemt, rijdt als intercity tussen Amsterdam en Berlijn. De dienstregeling van deze trein kunt u op deze pagina downloaden.
Reputatie 4
VAN AMS op precies de ONeven hele uren.
NAAR AMS helaas vaak erg verlaat, maar in principe op even.26 , dus aan AMS ook precies op oneven hele uren. Bij werken ergens langs de route veelal omgeleid via Zwolle-Lelystad.
ben het helemaal met je eens-ik mag er ook graag in reizen en zoek ook altijd het maandblad van de DB.

Reageer