beantwoord

Enkhuizen-Amsterdam Sloterdijk

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Waarom is de aankomsttijd van deze treinen aangepast van 15 en 45 over het uur naar respectievelijk 18 en 48 minuten over het uur?

Ik reis al 4 jaar met de trein van Bovenkarspel-Flora naar Schiphol met een overstap op Sloterdijk. Ik was al niet echt blij met de NS omdat zij de aansluitingstijden steeds aanpasten. Eerst reed de sprinter naar Schiphol om 6.20, toen werd het 6.19, toen 18 en nu is het 17. Het werd dus al elke keer krap maar nu de trein aankomt om 6.18 red ik de overstap nooit en kom ik bijna dagelijkse te laat op mijn werk . Waarom is dit veranderd, ik zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft op dit traject?
icon

Beste antwoord door Slidestops 9 februari 2017, 11:11

Tot maandag 13 februari zijn er wekzaamheden in de Hemtunnel (bij Zaandam), in een van de buizen. Hierdoor kunnen er wel treinen rijden, maar niet optimaal en is dus tijdelijk de aankomst/vertrektijd van een aantal treinen verandert.
Bekijk origineel

4 reacties

Overigens is dit niet sinds de nieuwe dienstregeling is ingegaan maar pas sinds halverwege januari ongeveer.
Reputatie 7
Tot maandag 13 februari zijn er wekzaamheden in de Hemtunnel (bij Zaandam), in een van de buizen. Hierdoor kunnen er wel treinen rijden, maar niet optimaal en is dus tijdelijk de aankomst/vertrektijd van een aantal treinen verandert.
Betekent dit dat het na de 13e dus weer veranderd in 15 en 45 minuten over het uur? Het zou wel handig als NS dit soort dingen aangeeft of bekend maakt.
Reputatie 1
Betekent dit dat het na de 13e dus weer veranderd in 15 en 45 minuten over het uur? Het zou wel handig als NS dit soort dingen aangeeft of bekend maakt.
Ja, dat betekend dat precies en dit is op de website en op de app terug te vinden.

Reageer