Er zijn 19 nieuwe NS-wandelingen

• 7 mei 2018
  • 9 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 18478 reacties
Voor de liefhebbers zijn er 19 nieuwe NS-wandelingen. Ze beginnen op een station en eindigen op een station. Soms volgen ze ten dele de LAW-wandelpaden. Ideaal om meer uit je Weekendvrij of Dalvrij te halen.

https://wandelnet.nl/nieuwe-ns-wandelingen-2018

9 reacties

Leuk! Bedankt voor de tip, Thom 🙂 Wat is jouw top 3?
Badge +3
Inkoppertje, zie zijn handtekening 😛
Inkoppertje, zie zijn handtekening :P

Zucht...zo scherp op de maandag, die Robert! 😉

Lengte: 13 km (of 8 of 19 km) Ik neem aan 8 km nuchter, 13 km met een paar borrels en 19 km bezopen. 🥃 👻
Reputatie 7
Badge +4
Als je onderweg drie routes ziet, neem je gewoon de middelste. 😇
Reputatie 7
Badge +3
Die jenever komt pas wanneer je al in Schiedam bent. Wanneer je al eerder aan de drank wilt kun je in Delft langs de Koperen Kat gaan, ff stukje terug op de Schieweg 🍻
https://www.koperenkat.nl/
Reputatie 7
Badge +4
Er wordt vaak gekeken wanneer WeekendVrij of Dalvrij uit kan maar je zou ook kunnen kijken naar de mogelijkheden die het biedt aan recreatie, vooral in het weekend en waar je onbeperkt zonder verdere kosten naar toe kunt. Steden, tentoonstellingen, musea maar ook wandelpaden en tochtjes met een fiets vanaf een station. Bewegen kan nooit kwaad en behalve beton in de Randstad is er ook nog heel veel moois. In het koudere seizoen steden bekijken en in het warmere de natuur in. Je beweegt nog ook en dat doen we doorgaans allemaal te weinig. Natuurlijker dan op een sportschool en het uitzicht is beter.

Ik denk dat mensen zich goed voelen in de natuur, omdat we daar vanouds thuis horen en niet op een plek waar elke vierkante decimeter bedacht is door andere mensen.
Badge +3
Jaren geleden alweer met een Amerikaanse vriendin een 'molentocht' gedaan (had ik zelf bedacht, ze was onder de indruk van alle molens die we hier blijkbaar hadden) dus rondje Zeeland en Zuid-Holland gedaan toen.

De (koren/graan) Noletmolen in Schiedam natuurlijk ook even bezocht (geen jenever want met de auto) en de Deltawerken natuurlijk (want ze woonde in New Orleans ten tijde van orkaan Katrina, dat zegt genoeg denk ik).

Voor de liefhebbers, en omdat het toch nog online staat wat pics.

Reageer