beantwoord

extra stop Hollandse Rading

• 22 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Tijdens de werkzaamheden in Naarden Bussum stopt er vier keer per uur een trein in hollandse Rading, dit gebeurt in een rustige periode. Na deze werkzaamheden en als er een drukkere petiode aanbreekt, gat de frequentie weer terug nasr twee keer per uur. Dit is onlogisch en onhandig op het steeds drukker wordende traject. Graag deze 4x per uur stop nu handhaven.
icon

Beste antwoord door Laura NS 22 augustus 2019, 10:35

Hoi Josv1959 en welkom op onze NS Community!

Ik snap dat dit wat onlogisch lijkt, maar in de spits zijn er ook meer andere treinen nodig welke jouw plan in de weg zitten. Uiteraard kan ik je suggestie doorvoeren, maar ik denk niet dat ze dit gaan doorvoeren voordat de werkzaamheden voorbij zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Josv1959 en welkom op onze NS Community!

Ik snap dat dit wat onlogisch lijkt, maar in de spits zijn er ook meer andere treinen nodig welke jouw plan in de weg zitten. Uiteraard kan ik je suggestie doorvoeren, maar ik denk niet dat ze dit gaan doorvoeren voordat de werkzaamheden voorbij zijn.
ik hoop wel na de werkzaamheden
Ik heb de suggestie inmiddels voor je doorgezet! Ik kan helaas niks beloven. 🙂 Bedankt voor je feedback, Josv1959! 🙂
Reputatie 3
Hollandsche Rading is een klein dorp en heeft een station waar dagelijks nog geen 1000 mensen in-en uitstappen. Vier maal per uur een trein laten stoppen is dus ook niet nodig.

Reageer