beantwoord

Extra treinen

• 6 maart 2019
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Hallo.
Ik wil donderdag 21 maart graag naar de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen wit Rusland in de kuip (Rotterdam).
De wedstrijd is om 22:30 afgelopen en ik zie dat de laatste trein naar Enschede om 22:45 gaat, dat red ik dus niet. Zal het kunnen zijn dat er meer treinen komen omdat het Nederlands elftal speelt?
icon

Beste antwoord door Jeroen 6 maart 2019, 20:28

De kosten van zo'n extra trein naar Enschede weegt niet op tegen de opbrengsten en derhalve zal er geen extra trein ingezet gaan worden. Dat wordt dan een overnachting in Rotterdam er bij inplannen.

Je moet immers ook nog rekening houden met een mogelijke uitloop van de wedstrijd.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
De kosten van zo'n extra trein naar Enschede weegt niet op tegen de opbrengsten en derhalve zal er geen extra trein ingezet gaan worden. Dat wordt dan een overnachting in Rotterdam er bij inplannen.

Je moet immers ook nog rekening houden met een mogelijke uitloop van de wedstrijd.
Reputatie 7
Badge +3
Er zullen hooguit voor en na de wedstrijd een paar treinen tussen Rotterdam C en Dordrecht stoppen in Rotterdam Stadion. Omdat Wit-Rusland niet tot de wereldtop behoort en de wedstrijd ook op TV wordt uitgezonden is het ook maar de vraag in hoeverre de Kuip uitverkocht raakt.

Reageer