Flevolijn

• 20 november 2017
  • 20 reacties
  • 458 Bekeken

Reputatie 1
Vertragingen

20 reacties

Reputatie 1
Sorry.ging wat fout.
Eerlijk is eerlijk..Het ischeel eventjes goed gegaan.Wat maakt dat de treinen vanuit het noorden via Flevoland weer vertragingen hebbe?.De lijn blijft te kwetsbaar met alle negatieve gevolgen van dien.
Spijtig dat je een slechte ervaring hebt met dit traject, Bacio. Maak je dit ook vaak mee op bepaalde tijden?
We denken graag mee Bacio. Zoals overal kunnen treinen vertraging hebben. Dit kan ook verschillende oorzaken hebben. Over het algemeen presteert de Flevolijn goed. En ik kan het weten, want ik maak er veel gebruik van. Dat wil niet zeggen dat we jouw feedback niet serieus nemen. Reis je vaak met dezelfde trein? Welk traject precies en wat is de vertrektijd? Dan duiken we er graag in.
Reputatie 6
Badge
Dat niet alleen: ook wordt Almere Buiten nog steeds regelmatig overgeslagen... Nee de Flevolijn heeft het helaas niet best.
Het overslaan van Almere Buiten is onacceptabel. Als wij hier melding van krijgen melden wij dit direct bij de teamleiders van de machinist en die spreken de betreffende collega hier op aan. Het gebeurt tegenwoordig zelden.
Reputatie 7
Badge
Het overslaan van Almere Buiten is onacceptabel. Als wij hier melding van krijgen melden wij dit direct bij de teamleiders van de machinist en die spreken de betreffende collega hier op aan.
Slidestops kent alle boetes'uit zijn hoofd, dus die kan vast wel een boete bedenken voor de machinist die Almere Buiten desondanks overslaat 😉
Zolang het maar geen lijfstraf is
Reputatie 7
Badge
Zolang het maar geen lijfstraf is

Zolang Slidestops geen lijfstraffen op reizigers toepast, zal ik daarvoor niet pleiten. 😛
Reputatie 1
Zelfde trein. .vandaag ook weer vertraging ..Lelystad Amsterdam cs...0713
Dan reist Klaas Jan niet met dezelfde trein dat is duidelijk.afgelopen week gewoon beroerd. De overstap naar cs op Almere kon ook niet gehaald worden..ongeveer 22 minuten wachtijd. Als je kijkt bij mijn eerdere post dan zeg je niet dat de Flevoland prima rijdt
Reputatie 1
Overigens vind ik het gemarkeerde "antwoord" een slap antwoord....
Reputatie 6
Badge
Dan moet een moderator het topic weer voor je op open zetten.
Reputatie 7
@jac Daar is geen strafrechtelijke boete voor 😉
Reputatie 7
Badge
@Slidestops
Wat is de werekd toch onrechtvaardig verdeeld 😛
Reputatie 7
Badge
Een reiziger maakt een klein foutje - wat niemand kwaad doet - en wordt met handboeien en prent tussen de lippen afgevoerd, en de NS medewerker - die vele reizigers kwaad bloed zet - krijgt een standje, en mag naar de koffieautomaat voor een gratis bakkie
@Bacio; Ik heb het beste antwoord geannuleerd. Zodanig kun je nu zelf het beste antwoord kiezen. Mocht je nog met vragen zitten die je eerder niet gesteld hebt, maar waar je toch nog graag antwoord op zou willen hebben, laat het ons weten! Bedankt voor je melding overigens, ik heb het doorgezet!
Excuses voor de late reactie Bacio. Ik ben er toch nog even ingedoken en merk inderdaad dat jouw trein (vertrek 07:13 vanuit Lelystad, specifiek ritnummer 718) in de afgelopen twee weken eigenlijk vaker vertraging had dan niet. In hoeverre dit ook werkelijk een structureel probleem is, of dat het enkel de afgelopen twee weken tegen zat durf ik niet te zeggen, maar ik heb het in ieder geval nogmaals onder de aandacht gebracht om het uit te zoeken. Over het algemeen merken we dat de Flevolijn het wel degelijk vrij goed doet, maar deze specifieke rit lijkt daar dus een uitzondering op te zijn. Bedankt voor de feedback in ieder geval!
Ik heb de 718 ook even geïnspecteerd en er lijkt niet een structureel probleem te zijn met deze trein. De vertragingen van afgelopen 2 weken zijn met name veroorzaakt door enkele incidenten zoals een trein die op de conducteur moest wachten en een kleine storing aan het spoor en verder wat kleinere vertragingen. Ten opzichte van voorgaande periode heeft de 718 de afgelopen weken inderdaad meer vertraging wat waarschijnlijk het gevolg is van het herfstige weer waardoor de sporen gladder worden en de treinen in sommige situaties niet op volle snelheid kunnen of mogen rijden.
Reputatie 1
Stijn Jorikke Arnold
Bedankt voor het doorzetten onderzoeken en terugkoppelen!
Reputatie 1
Er is helaas nog geen verbeteren. ..Dat zou betekenen dat er een structureel probleem is....Rover koppelt dit ook terug.....kijk voor de grap naar deze ochtend....Of afgelopen dagen...t werkt niet jongens!
Reputatie 1
Och vandaag wisselstoring. ....

Reageer