Flirt en vertragingen op Arnhem Zuid

• 22 maart 2017
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

He he eindelijk eens antwoord op de vertragingen sinds de invoering Flirt. Zie het AD van vandaag. Hierin staat dat de NS toegeeft dat de loopplank van de flirt problemen geeft. Vooral bij Wijchen Nijmegen dukenburg en Nijmegen ...en daar komt mijn trein vandaan. Alleen jammer dat het pas na 4 maanden bekend is ( gemaakt) nadat de krant is ingeschakeld.

4 reacties

Reputatie 7
Dat is al lang en breed bekend hoor 😉
Nou niet bij mij en ook niet bij de service medewerkers die reageren op mijn berichtjes over de vertragingen....tenzij ze instructies hebben om dit niet te melden
Reputatie 7
Er is geen beleid om dit niet te melden, kijk maar op het forum, wordt hier een aantal keer besproken.

Er zijn problemen met de treeplanken, hiervoor is een software update nodig. Die is er al, maar mag niet worden uitgevoerd. Dit komt omdat IL&T ze ofwel daarop opnieuw moet gaan keuren, ofwel heel de trein opnieuw moet gaan keuren.
Reputatie 7
Badge +3
Dat de loopplank het probleem is was al lang bekend en NS heeft dat ook nooit ontkend. Wel opvallend is dat na de aandacht in de media de software update (die al weken beschikbaar is) nu plotseling nog deze week mag worden doorgevoerd.

Reageer