beantwoord

geen informatie omtrent dienstregeling

• 11 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 278 Bekeken

Beste ns

Het is wel zo makkelijk als jullie ook aangeven op het bord of in de trein dat de trein niet stopt op Schiphol

Nu neem ik op Rotterdam Centraal de intercity direct naar Schiphol blijkt deze daar niet te stoppen omleiding 1ste stop is Amsterdam Centraal en van daar weer trein naar Schiphol dik 2 uur onderweg om op bestemming te komen ongeregeld zooitje
icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 oktober 2019, 11:22

Duidelijk. Het is inderdaad niet juist dat er geen informatie wordt gegeven dat deze trein niet zou stoppen op een station waar hij dat normaal gezien wel doet. Ik heb een melding hierover doorgezet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Reden er dan nog Intercity Direct treinen van Rotterdam naar Amsterdam? Ik dacht dat ze allemaal gecancelled waren vanwege een defect spoor bij Schiphol, net als veel andere treinen. Is er dan toch wat via een andere route gereden? Via Haarlem of zo?
Dat klopt meeste waren uitgevallen op dit traject en inderdaad ging deze op de route van Haarlem 1 stop Amsterdam centraal
Goedemorgen Lamin en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat er gisteren inderdaad een vrij ingrijpende storing is geweest op de HSL. Voor zover ik kan terugvinden zijn bijna alle IC Direct treinen vanaf Rotterdam in de richting van Amsterdam geschrapt, toch lijken er een paar nog te zijn vertrokken, zoals de 9267 met gepland vertrek 21:58. Deze heeft Schiphol overgeslagen en is met 35 minuten vertraging aangekomen op Amsterdam Centraal zie ik, dus een omreis via Den Haag / Leiden lijkt hierbij het geval te zijn geweest. Is dit ook de trein die jij had genomen?
Reputatie 7
Badge +3
Als dat inderdaad de trein is die TS heeft genomen dan is het inderdaad niet juist dat er op de CTA niet was aangegeven dat deze niet op Schiphol zou stoppen. En een omroep op het station en/of in de trein lijkt me dan ook handig.
Dat klopt het was inderdaad de intercity direct van 21:58 zou een kleine moeite zijn voor dee ns om dit even om te roepen ik zal niet de enige gedupeerde zijn geweest dus letterlijk een vervelende situatie die niet nodig was geweest
Duidelijk. Het is inderdaad niet juist dat er geen informatie wordt gegeven dat deze trein niet zou stoppen op een station waar hij dat normaal gezien wel doet. Ik heb een melding hierover doorgezet!

Reageer