beantwoord

Geen trein op 8 feb

  • 7 februari 2021
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb de dagretour kaart besteld op 8 februari. Maar door de sneeuw reden morgen helemaal geen trein meer. Vooral de plaats waar ik naar toe wil.

Dat is vervelend voor mijn reisplan, maar het kan gebeuren. Toch vind ik zo zonder van het geld. Hoe zullen dat oplossen dan, krijg ik het geld terug of mag ik naar andere dag verplaatsen?

Met nog vriendelijk groet, ik verwacht de antwootd van u op 8 februari

icon

Beste antwoord door Jeroen 7 februari 2021, 20:46

Vanaf welke plaats naar welke plaats wilt u dan reizen, want het is de bedoeling dat er morgen wel treinen gaan rijden alleen in een beperkte dienstregeling. Al is de NS en andere vervoerders daarin wel afhankelijk van hoe de infra er morgen bij ligt en of deze werkt.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Vanaf welke plaats naar welke plaats wilt u dan reizen, want het is de bedoeling dat er morgen wel treinen gaan rijden alleen in een beperkte dienstregeling. Al is de NS en andere vervoerders daarin wel afhankelijk van hoe de infra er morgen bij ligt en of deze werkt.

Reputatie 6

Ik neem aan dat @xie de reisplanner heeft geraadpleegd?

Reageer