beantwoord

Geld terug bij inchecken en uitchecken

• 18 December 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste NS,

Vorige week zondag wilde ik in de sneeuw met de trein reizen vanaf station Oudenbosch. Nu was de trein van 14,42 door een wisselstoring niet op komen dagen, en die van een uur later 15,42 ook niet. Dus ik heb (na +/- 1,5 uur in de kou, gelukkig met gezelschap) weer uitgecheckt en de bus genomen die wel ging. Met het uitchecken is er alleen 10 euro van mijn kaart afgeschreven, terwijl ik niet gereisd heb met de trein.
Nu is mijn verzoek voor geld terug bij vertraging afgewezen. Is er een andere manier waarop ik m'n incheckgeld weer terug kan krijgen, want ik heb die 1,5 reed er niets van de ns waar ik gebruik van had kunnen maken.

Alvast bedankt,

Groeten, Dinja
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 December 2017, 04:59

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
De regeling Geld terug bij vertraging is bedoeld voor situaties waarin er daadwerkelijk een reis gemaakt is. Dat is hier niet het geval. Om zaken zoals deze recht te zetten, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice en uw situatie toelichten.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief vele weken op zich kan laten wachten.

Reageer