beantwoord

geld terug bij vertraging

• 31 januari 2020
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Ik wilde va uit dieren vertrekken om 13.09 om de internationale trein van 13.37 uit arnhem te halen. Stremming tot 14.39.…

Heb iemand gebeld die mij naar zevenaar bracht om boemeltrein naar duitsland te halen.

Ik wil daar wel wat geld voor zien. Naast vertraging een kado coor degene die mij bracht

Wat zijnde moglijkheden?

icon

Beste antwoord door Rene74 31 januari 2020, 15:08

U had in Dieren contact op moeten nemen met NS. Er is geen loket, maar wel een informatiepaal om contact te leggen en de situatie te bespreken. Niet zomaar zelf iets regelen met de verwachting het vergoed te krijgen want dat wordt niet gehonoreerd. Zie de voorwaarden.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Geen, als u op eigen houtje alternatief vervoer regelt hebt u wettelijk geen recht op een extra vergoeding anders dan volgens de regeling geld terug bij vertraging.

Reputatie 7

U had in Dieren contact op moeten nemen met NS. Er is geen loket, maar wel een informatiepaal om contact te leggen en de situatie te bespreken. Niet zomaar zelf iets regelen met de verwachting het vergoed te krijgen want dat wordt niet gehonoreerd. Zie de voorwaarden.

Ronduit schandelijk. Ik heb de conducteur gevraagd,niemand weet iets en infozuil? Wie wat waar. Dat de ns zich hier weer zo van afmaakt is ronduit belachelijk.

Waar gaat het om, geef een sigaar uit eigen doos, een gratis dagkaart, kost de ns niets.....wat een coulance wat een service!!!!

Zo maakt de ns vrienden........

Reputatie 7
Badge +3

infozuil? Wie wat waar.

Reputatie 7
Badge +3

Ronduit schandelijk. Ik heb de conducteur gevraagd,niemand weet iets en infozuil? Wie wat waar. Dat de ns zich hier weer zo van afmaakt is ronduit belachelijk.

Waar gaat het om, geef een sigaar uit eigen doos, een gratis dagkaart, kost de ns niets.....wat een coulance wat een service!!!!

Inderdaad sigaar uit eigen doos die gratis dagkaart. Kost de NS niets, maar de klant ziet al die gratis dagkaarten terug in een prijsverhoging.

U heeft zelf gekozen voor alternatief vervoer en geen contact gezocht met NS klantenservice. Wanneer u een e-ticket heeft kunt u beroep doen op de GeldTerugbijVertraging-regeling. Wilde u op Ov-chipkaart reizen maar heeft u niet ingecheckt, dan heeft u pech. Had een internationaal vervoersbewijs met vertrek vanaf Dieren dankunt u terecht bij degene bij wie het ticket heeft gekocht.

Reageer