geld terug vragen

• 15 november 2020
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

ik heb een verzoek ingediend dat ik mijn ticket geld terug wil .

deze is afgewezen omdat er op die datum volgens NS geen storing of vertraging was . 

ik voeg bijgaande de foto's toe van dat NS het verkeerd heeft en ik mijn geld degelijk terug wil.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hmm, dat is wel apart. Het lijkt erop dat de trein wel gewoon heeft gereden. Bent u ook daadwerkelijk naar het station geweest of heeft u thuis gezien dat er geen trein zou rijden? Hoe dan ook, als het goed is heeft u de mogelijkheid om op de afwijzing te reageren en daar het verhaal uit te leggen. Zo niet, dan zou ik even contact opnemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter. Claims worden in eerste instantie door een computer behandeld, en als die ziet dat er wel een trein gereden heeft, wordt de claim automatisch afgewezen. Door daarop te reageren zal een persoon naar uw situatie kijken.

Een ieder persoon in de trein is door de dienstdoende peron medewerkers en de condectreur verzocht om de trein te verlaten . 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe laat was dat en bent u blijven wachten op het perron of bent u om de tijd te doden bv de stationshal ingegaan en misschien koffie gehaald? Zoals mrfreeze al aangeeft lijkt het op de gegevens van Treinposities dat de trein wel gereden heeft. Helemaal onderaan die pagina is het verloop van de planning van de rit te zien en daar is enige activiteit om 5:25 en om 5:46 (eerst worden onder het kopje materieel de treinstelnummers weggehaald wat kan aangeven dat de trein vervallen is, later komen die treinstelnummers weer terug, trein rijdt toch?). Op Rijdendetreinen is ook te zien dat de storing eerder opgelost was dan verwacht. eerst verwacht tot 7:30 maar om iets na 6 uur zijn de beperkingen al weer voorbij. https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/34805-23-oktober-2020-wisselstoring-zwolle-groningen-zwolle-leeuwarden

Mogelijk werd op het laatste moment besloten dat de trein toch zou rijden en heeft u deze informatie niet meegekregen. Al zou ik verwachten dat zoiets dan ook in het station omgeroepen zou worden. 

Reageer