beantwoord

Gouda - Alphen omroepsysteem

• 13 december 2016
  • 4 reacties
  • 585 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Als eerste ben ik zeer tevreden over de mooie en comfortabele R-net treinen.
Het omroepsysteem kan alleen echt niet, dit is automatisch gegenereerd en vergeet de klemtonen.
Zo wordt bijvoorbeeld Alphen aan den Rijn uitgesproken als Alphen ad Rijn.
Behoorlijk onprofessioneel en zou gemakkelijk verholpen kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 14 december 2016, 10:44

Bedankt voor je positieve woorden over de nieuwe treinen. Fijn dat te lezen!

Je opmerkingen over de omroep zijn inderdaad bekend en wij vinden daar ook wat van. Dit is inmiddels doorgegeven. Een prognose betreffende een eventuele aanpassing heb ik echter niet ontvangen. Maar het ongenoegen hierover is in ieder geval kenbaar gemaakt bij de juiste mensen.
Bekijk origineel

4 reacties

Bedankt voor je positieve woorden over de nieuwe treinen. Fijn dat te lezen!
Je opmerkingen over de omroep zijn inderdaad bekend en wij vinden daar ook wat van. Dit is inmiddels doorgegeven. Een prognose betreffende een eventuele aanpassing heb ik echter niet ontvangen. Maar het ongenoegen hierover is in ieder geval kenbaar gemaakt bij de juiste mensen.
Reputatie 3
Dat is een bug in het omroepststeem van Flirt. Arriva heeft in limburg een netwerk van S-bahnen opgezet die ook met Flirt rijden en die hebben het zelfde probleem met de automatische omroep.
Reputatie 6
Badge
Ik verwacht geen bug, maar meer een niet goed ingestelde stem.
In het geval van Alphen "ad" Rijn: hoe moeilijk kan het zijn? De naam van onze mooie gemeente is Alphen aan den Rijn. Toegegeven, dat is wat lang. Maar hier ligt de basis. Schrijf de naam voluit, in alle databestanden.

Reageer