beantwoord

Het is weer zo ver weer een defecte trein

• 10 april 2018
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Waarom nu weer een defecte trein op de lijn Utrecht Zwolle. Jullie geven niets om deze lijn en zetten te oud materieel in. Eerder reden wel fatsoenlijke treinen. Wat gaat hier toch telkens mis?
icon

Beste antwoord door Iris NS 10 april 2018, 18:10

Begrijpelijk dat je hiervan baalt, Tr3intje. Door een defecte trein kon deze trein inderdaad niet vertrekken vanaf Utrecht. Helaas hebben we hier soms mee te maken. Het duurt nog even voordat het oude materieel eruit kan omdat er nu nog niet genoeg nieuw materieel is. Daarom blijven we het oude materieel inzetten zo lang dat kan. Dat is in ieder geval beter dan minder treinen te laten rijden. Mocht je door een storing vertraging hebben gehad, dan kun je overigens vanaf 30 minuten vertraging een claim indienen. Hier vind je daar meer info over.
Bekijk origineel

6 reacties

Kunnen jullie een een keer werkend materieel inZetten? Het is nu elke week wel een keer raak!
Jullie gaan bij ns zelf zeker niet met de teein of interesseert het jullie sowieso niet zolang de directie zijnbonus maar krijgt?

Ik vind jullie een stel incompetente ********** bij de ns!
Begrijpelijk dat je hiervan baalt, Tr3intje. Door een defecte trein kon deze trein inderdaad niet vertrekken vanaf Utrecht. Helaas hebben we hier soms mee te maken. Het duurt nog even voordat het oude materieel eruit kan omdat er nu nog niet genoeg nieuw materieel is. Daarom blijven we het oude materieel inzetten zo lang dat kan. Dat is in ieder geval beter dan minder treinen te laten rijden. Mocht je door een storing vertraging hebben gehad, dan kun je overigens vanaf 30 minuten vertraging een claim indienen. Hier vind je daar meer info over.
sp4spam, ik wil je graag welkom heten op ons Serviceforum, maar ik wil je dan meteen vragen om je toon aan te passen en je op de huisregels te attenderen. Ik heb daarom een deel van je reactie weggehaald. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen.

Ik reis regelmatig met de trein overigens.
In Oostenrijk rijden ze met locs die meer dan 100 jaar oud zijn en die doen t béter dan hun nieuwe materieel! Dat komt omdat die oude locs goed onderhouden worden, daar kam de NS nog wat van leren! Het lijkt me goed om beter onderhoud te plegen op de oudere dubbeldekkers zolang deze nog worden ingezet.
100 jaar oud, en in de dagelijkse treindienst, welke zijn dat dan ?
100 jaar oud, en in de dagelijkse treindienst, welke zijn dat dan ?

Dat zijn die stoomlocomotieven van de museumlijntjes, die we hier ook nog hebben rijden en nooit defect zijn. ;)

Maar wie zegt dan dat het een DDAR was die defect stond tussen Utrecht en Amersfoort, want daar werd deze defecte trein gemeld.

Toch reden er wel IC's tussen Leeuwarden en Rotterdam op dat tijdstip want de 662 heeft gewoon zijn rit gereden.

Reageer