beantwoord

het lukt de ns weer niet

• 4 november 2020
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Zelfs in deze tijd weten we weer niet de trein van alphen naar leiden te laten rijden. Zoals gewoonlijk geen reden en weer een half uur extra wachten.Prutswerk.

icon

Beste antwoord door Robert B 4 november 2020, 18:43

Geen idee wat er aan de hand is maar er is behoorlijk wat opgeheven naar Leiden.

De intercity's lijken wel te rijden, maar sprinters niet. Vertraging dus 15-30 minuten.

Bekijk origineel

6 reacties

Ik zie het zo snel ook niet, wat er aan de hand is. Echt balen! Heb je die van 18:23 uur wel kunnen redden?

Badge +3

Geen idee wat er aan de hand is maar er is behoorlijk wat opgeheven naar Leiden.

De intercity's lijken wel te rijden, maar sprinters niet. Vertraging dus 15-30 minuten.

Reputatie 6

De sprinters Alphen aan den Rijn - Leiden vv rijden alleen in de brede spits. Op veel trajecten rijden de komende tijd de extra spitstreinen niet en waarschijnlijk is dat ook met deze treinen ook het geval.

Badge +3

Juist, maar zet ze dan niet in de reisplanner want dan krijg je dus 15 minuten vertraging.

Reputatie 7
Badge +3

Behalve de spitssprinters zijn zo te zien ook de IC’s naar Utrecht van 16:52 en 18:22 vervallen. Voor het vervallen van de IC's zie ik zo geen reden. Dan moet je inderdaad een half uur wachten.

Badge

Viel mij van de wee kook op dat de spitspendels niet rijden tussen Leiden Centraal en Alphen. Zijn dus niet opgenomen in de lijst van niet rijdende treinen en dat is slordig.

Reageer