beantwoord

hoe zit het met de storing in breda

• 10 september 2019
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Wanneer verwachten ze dat de storing opgelost is. Ik moet namelijk van oss naar rotterdam centraal
icon

Beste antwoord door Edwin 10 september 2019, 13:58

De verwachting is op dit moment 16:00, maar dat is geen harde garantie. Ik denk dat het het handigst is om via Den Bosch en Utrecht te reizen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
De verwachting is op dit moment 16:00, maar dat is geen harde garantie. Ik denk dat het het handigst is om via Den Bosch en Utrecht te reizen.
Reputatie 7
Badge +3
Breda heeft wel pech deze dagen, gister al een aanrijding met een graafmachine (wat voor de graafmachine nog best goed afliep, voor de trein wat minder) en nu een stroomstoring.
Hallo Parag en welkom bij de NS Community.

Hoewel de NS Community misschien niet de uitgelezen plek is voor deze vraag zie ik toch dat Edwin een reactie heeft gegeven. Voor snelle reacties kun je beter gebruik maken van onze App of informatie vragen via ons Twitter kanaal. Ook kan het Twitteraccount van ProRail soms goede informatie geven. Kom je er zo verder uit?
Reputatie 6
Van en naar (en rondom) Breda zijn er erg vaak spoorproblemen helaas. Dat valt echt op, als je dagelijks reist en de verstoringen zo een beetje bijhoudt. Het was wel een stroomprobleem dat specifiek was voor het spoor. De winkels in het station waren gewoon open, die hadden stroom.
Reputatie 7
Badge +3
Vandaag dan eerst de stroomstoring, vervolgens mensen op het spoor en om de ellende compleet te maken een defecte trein.

Kwestie van "alle ellende komt in drieen"?
Reputatie 7
Het was wel een stroomprobleem dat specifiek was voor het spoor. De winkels in het station waren gewoon open, die hadden stroom.
Gelukkig zit de stroom van de bovenleiding (en andere infrastructuur) niet gelust aan die van het station 😉

Reageer