beantwoord

icmm tussen vlissingen-amsterdam

• 31 juli 2021
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb een vraag: weet iemand waarom en wanneer er een icmm in Zeeland rijdt ik heb er wel is een gezien maar komt niet vaak voor ik zie het wel vaak ik hou van treinspotten dus ik zou het erg leuk vinden die te spotten maar ook weten waarom ze dit doen en zo weinig

icon

Beste antwoord door Tamzin 31 juli 2021, 17:40

Bij mijn weten rijdt er normaliter geen icm op de Zeeuwse lijn, maar incidenteel kan het wel eens gebeuren als er toevallig even niets anders beschikbaar is.

De komende week kun je trouwens wel icm tegen komen in Zeeland omdat vanwege werkzaamheden de treinen uit Vlissingen doorrijden richting Arnhem en Zwolle. Op die lijn rijdt wel een deel van de treinen met icm. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij mijn weten rijdt er normaliter geen icm op de Zeeuwse lijn, maar incidenteel kan het wel eens gebeuren als er toevallig even niets anders beschikbaar is.

De komende week kun je trouwens wel icm tegen komen in Zeeland omdat vanwege werkzaamheden de treinen uit Vlissingen doorrijden richting Arnhem en Zwolle. Op die lijn rijdt wel een deel van de treinen met icm. 

Reputatie 5

Tot nu toe heb ik afgelopen week alleen nog maar VIRM zien rijden in Zeeland.

Reputatie 7
Badge +3

@Marcel Stroo 

Ik zag in Den Bosch afgelopen woensdag wel een ICM4 naar Vlissingen. Ze zijn er dus wel hoewel veruit de meeste treinen met VIRM rijden.

Reageer