beantwoord

ICNG


Ik heb gelezen dat de nieuwe ICNG in het 2e kwartaal van 2023 gaat worden ingezet. Weet iemand toevallig wanneer precies de eerste ICNG in dienst gaat en waar hij gaat rijden? Ik kijk er erg naar uit om een keer een ritje te maken met de ICNG!

icon

Beste antwoord door Bemined 6 April 2023, 18:17

Bekijk origineel

40 reacties

Wie opent hier een persoonlijke aanval op wie? Lees je posts even terug…
 

Reputatie 7
Badge

Excuse me?? Ik ben hier net weer. Na twee jaar niet actief te zijn geweest. Kan je mij met rust laten? Ik vroeg het niet persoolijk aan jou. Ik vroeg het in het algemeen. 

En nee. Ik was inderdaad niet content met je antwoord het is jammer. Maar het is wat het is. Ik ga ook niet mijn excuses aan je aanbieden dus dat hoef je ook niet te verwachten. Ik heb helemaal niet eens iets verkeerds gezegd hoor. 

Geloof het of niet, maar ik had (tot momo’s reactie) niet eens in de gaten dat jij het was, dus nee, mijn reactie was niet vanwege het feit dat jij het was, maar ik ben heel gauw klaar met reacties zoals jij op mijn post gaf. Daar ben ik niet van gediend.

 

Meer ga ik er ook niet meer op reageren.

Reputatie 7
Badge

Geloof het of niet, maar ik had (tot momo’s reactie) niet eens in de gaten dat jij het was, dus nee, mijn reactie was niet vanwege het feit dat jij het was, maar ik ben heel gauw klaar met reacties zoals jij op mijn post gaf. Daar ben ik niet van gediend.

 

Meer ga ik er ook niet meer op reageren.

Nee ik geloof dit niet.

Maar je zei dat je klaar met mij was. Blijf dan bij je woorden en laat me alsjeblieft zeg. 

Reputatie 7
Badge +3

Ben je nu alleen maar weer terug om te stoken en bijzonder irritant te doen? Want dan had je wat mij betreft gewoon weg kunnen blijven. Als je echt denkt dat je niets verkeerd hebt gezegd, mankeert er het één en ander aan zelfkennis bij je. Jouw hele manier van communiceren hier, in het bijzonder de toon waarop, wekt bij iedereen irritatie. 

Reputatie 6

Het verbaast me dat moderators hier nog niet voor ingegrepen hebben...

Reputatie 7
Badge

Ben je nu alleen maar weer terug om te stoken en bijzonder irritant te doen? Want dan had je wat mij betreft gewoon weg kunnen blijven. Als je echt denkt dat je niets verkeerd hebt gezegd, mankeert er het één en ander aan zelfkennis bij je. Jouw hele manier van communiceren hier, in het bijzonder de toon waarop, wekt bij iedereen irritatie. 

Ik weet het. Jullie hebben een hekel aan mij. Altijd al zo geweest vanaf het begin af aan. Maar ik ben heel erg ziek geweest de afgelopen twee jaar. 

Ik ben nu weer terug. Kunnen jullie mij niet gewoon accepteren. Hoe ik ben. Hoe ik mij gedraag. Zodat ik ook kan genieten van deze platform?? 

Reputatie 7
Badge

Het verbaast me dat moderators hier nog niet voor ingegrepen hebben...

Die moderators waar je het over hebt hebben mijn naam speciaal voor mij veranderd. Zodat ik met een nieuwe start verder kan gaan.

Jullie gedragen je erg naar tegen mij. Totaal onnodig. 

Reputatie 6

Het verbaast me dat moderators hier nog niet voor ingegrepen hebben...

ullie gedragen je erg naar tegen mij. Totaal onnodig. 

Ik weet niet, maar we hebben huisregels op het forum. Op het moment dat die door wie dan ook niet nageleefd wordt, moet er ingegrepen worden. Dat was niks naar jou persoonlijk toe want dan had ik jouw naam wel vermeld. 

Reputatie 7
Badge +3

Ben je nu alleen maar weer terug om te stoken en bijzonder irritant te doen? Want dan had je wat mij betreft gewoon weg kunnen blijven. Als je echt denkt dat je niets verkeerd hebt gezegd, mankeert er het één en ander aan zelfkennis bij je. Jouw hele manier van communiceren hier, in het bijzonder de toon waarop, wekt bij iedereen irritatie. 

Ik weet het. Jullie hebben een hekel aan mij. Altijd al zo geweest vanaf het begin af aan. Maar ik ben heel erg ziek geweest de afgelopen twee jaar. 

Ik ben nu weer terug. Kunnen jullie mij niet gewoon accepteren. Hoe ik ben. Hoe ik mij gedraag. Zodat ik ook kan genieten van deze platform?? 

Geen hekel aan jou als persoon, maar hekel aan de manier waarop jij je hier gedraagt, nu en in het verleden. Jij vindt dat wij ons naar tegen je gedragen? Dat is alleen maar een reactie op hoe jij je hier gedraagt en hoe jij je uit naar anderen toen. Als jij normaal reageert zullen anderen ook normaal reageren. 

Het verbaast me dat moderators hier nog niet voor ingegrepen hebben...

ullie gedragen je erg naar tegen mij. Totaal onnodig. 

Ik weet niet, maar we hebben huisregels op het forum. Op het moment dat die door wie dan ook niet nageleefd wordt, moet er ingegrepen worden. Dat was niks naar jou persoonlijk toe want dan had ik jouw naam wel vermeld. 

@Sander-VH De Webhelpers van de NS gebruiken natuurlijk wel de huisregels als het hun uitkomt. ;) Laten we @Trein-Dario nu niet hier op de eerste dag meteen afschieten @Momo. Ik ben benieuwd naar je inbreng @Trein-Dario! Maak er iets moois van. En dislikes, die zijn hier niet. Dus je zult je ongenoegen maar in een bericht moeten plaatsen. Dan kunnen veel leden je verder helpen, want eerlijk gezegd pakken moderators ook niet alles netjes op. Vaak komen ze niet verder dan reizigers door te sturen naar de klantenservice. Daarnaast is het de afgelopen jaren een komen en gaan van deze mensen geweest, dus na twee jaar zal waarschijnlijk alleen @Erryt NS je nog herkennen. @Slidestops en @Loes zijn tegenwoordig wat minder actief, maar ander personeel heeft dat gedeeltelijk overgenomen.

@Trein-Dario, je oude berichten kun je niet meer inzien. Alles wat naar het archief geplaats is, is ontoegankelijk voor ieder TS die geen moderator is of een gouden status heeft. Die had je volgens mij voorheen wel. Je kunt dus ook niet meer je berichten na een uur aanpassen. Mocht je toch nog je oude data even willen inzien, dan gaat dat omslachtig. Het complete topic krijg je dus niet, waardoor alle samenhang verdwenen is. Dus als je berichten wilt bewaren, dan moet je ze zelf back-uppen door bijvoorbeeld de pagina af te drukken. Er is een alternatief, maar die hou ik voor me, want dat zou voor alle sites van InSided gelden en hoe legaal die ook is, denk ik niet dat ze er blij van worden.

Vervelend dat je ziek bent geweest, maar bespaar ons de details…

Veel plezier @Trein-Dario 

 

Reputatie 7
Badge

@Sander-VH De Webhelpers van de NS gebruiken natuurlijk wel de huisregels als het hun uitkomt. ;) Laten we @Trein-Dario nu niet hier op de eerste dag meteen afschieten @Momo. Ik ben benieuwd naar je inbreng @Trein-Dario! Maak er iets moois van. En dislikes, die zijn hier niet. Dus je zult je ongenoegen maar in een bericht moeten plaatsen. Dan kunnen veel leden je verder helpen, want eerlijk gezegd pakken moderators ook niet alles netjes op. Vaak komen ze niet verder dan reizigers door te sturen naar de klantenservice. Daarnaast is het de afgelopen jaren een komen en gaan van deze mensen geweest, dus na twee jaar zal waarschijnlijk alleen @Erryt NS je nog herkennen. @Slidestops en @Loes zijn tegenwoordig wat minder actief, maar ander personeel heeft dat gedeeltelijk overgenomen.

@Trein-Dario, je oude berichten kun je niet meer inzien. Alles wat naar het archief geplaats is, is ontoegankelijk voor ieder TS die geen moderator is of een gouden status heeft. Die had je volgens mij voorheen wel. Je kunt dus ook niet meer je berichten na een uur aanpassen. Mocht je toch nog je oude data even willen inzien, dan gaat dat omslachtig. Het complete topic krijg je dus niet, waardoor alle samenhang verdwenen is. Dus als je berichten wilt bewaren, dan moet je ze zelf back-uppen door bijvoorbeeld de pagina af te drukken. Er is een alternatief, maar die hou ik voor me, want dat zou voor alle sites van InSided gelden en hoe legaal die ook is, denk ik niet dat ze er blij van worden.

Vervelend dat je ziek bent geweest, maar bespaar ons de details…

Veel plezier @Trein-Dario 

 

Kijk dit vind ik nou heel netjes. Dankjewel voor je begrip. 💙🙏

Ik was heel acfief hier jaren terug. Daarna ben ik een tijdje weg geweest. Ik ben heel ziek geworden. En ik ben nog steeds ziek eigenlijk. Vanaf het moment dat ik (tot twee keer aan toe) besmet ben geweest met covid ben ik daarna nooit meer de oude geworden. Zeker na de tweede keer dat ik corona kreeg was het echt een aanslag op mijn lichaam.

Maar hoe dan ook... nu wil ik graag weer actief meeposten op het forum. Ook al heb ik daar niet altijd meer de energie voor. Maar ik vond het altijd zo leuk om te doen. Ik had er altijf zo veel plezier in weet ik nog wel. En nu wilde ik met mijn echte naam erbij. Dario heet ik. Dario is mijn echte naam. Het staat goed op mijn profiel. Meer persoonlijk.

De gouden status?? Weetje dat ik dat helemaal vergeten ben. Dat ik dat ooit had.

 

Btw... sorry voor de offtopic weer. 😣

Badge +3

De gouden status?? Weetje dat ik dat helemaal vergeten ben. Dat ik dat ooit had.

Die ‘gouden status’ betekent dat je Super user was, maar volgens mij was je dat niet.

Mocht je een bepaald archieftopic willen lezen dat niet relevant is om uit het archief te halen, dan kan ik er wel een pdf’je van maken.

Reputatie 7
Badge

De gouden status?? Weetje dat ik dat helemaal vergeten ben. Dat ik dat ooit had.

Die ‘gouden status’ betekent dat je Super user was, maar volgens mij was je dat niet.

Mocht je een bepaald archieftopic willen lezen dat niet relevant is om uit het archief te halen, dan kan ik er wel een pdf’je van maken.

Ik dacht dat ik toch heel kort even een super user was volgens mij. Daarna was het klaar vanwege mijn gedrag.

Maar mijn geheugen is zo wazig geworden joh.. dat ik het niet precies meer weet. 

Badge +3

Ik dacht dat ik toch heel kort even een super user was volgens mij. Daarna was het klaar vanwege mijn gedrag.

Maar mijn geheugen is zo wazig geworden joh.. dat ik het niet precies meer weet. 

Als het goed is heb je dan ooit (via Sivan of andere moderator) een mailtje of privébericht gehad over die status (en toegang tot archief).

Weet het zelf ook niet meer eigenlijk, maar geen zorgen want als er iets opgezocht moet worden kan dat gewoon.

Reputatie 7
Badge

Als het goed is heb je dan ooit (via Sivan of andere moderator) een mailtje of privébericht gehad over die status (en toegang tot archief).

Weet het zelf ook niet meer eigenlijk, maar geen zorgen want als er iets opgezocht moet worden kan dat gewoon.

 

Fijn dat je mij dat even laat weten. Heel erg bedankt. 

Reageer