beantwoord

Ik betaal, dan wil ik geen seconde vertraging

• 29 April 2021
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Hey, ik had vertraging door één van JULLIE seinstoringen.

Laat het niet mijn probleem worden he. Ik wil gewoon een trein die rijd. Ik betaal.

En ik heb geen tijd om allerlei dingen te regelen op mijn telefoon. Ik wil gewoon een knop in mijn NS app van 'geld terug.'

Ik heb op het moment ook niet veel keus tussen treinvervoerders of andere spoortrajecten die non-NS-vertragingen is.

En geen sorry horen, ik wil een trein zonder worries.

icon

Beste antwoord door Jeroen 29 April 2021, 11:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Tja, we willen allemaal wel 's wat. Of het ook realistisch is, is een tweede …

Overigens was het geen seinstoring van NS. NS heeft geen seinen.

Reputatie 7
Badge +4

U schrijft nogal vaak ‘ik’ en  het is niet zo dat als u ergens voor betaalt, u ook bepaalt. Wat realiteitszin maakt sowieso gelukkiger en minder boos op zaken die bepaald niet in uw macht liggen. Als u wilt wat u aangeeft, dan moet u er eerst voor zorgen dat u in het centrum van het universum komt te staan.  De door uw gewenste knop maakt uw intentie al duidelijk. Niet alles wat op de bubbelmedia wordt geschreven is logisch en op feiten gebaseerd.

Mogelijk is wat noordelijke nuchterheid een goed idee. Soms moet je wat van dit soort vreselijke tegenslagen overwinnen in het leven. Mogelijk is een zekere transformatie van uw basale attitude als intentie goed in deze uiterst gecompliceerde omstandigheden.

Badge

Voor de seinstoring moet u even klagen bij het bedrijf wat verantwoordelijk is voor de infra waar de NS gebruik van maakt, nml. Prorail.  Zodra er een seinstoring is is het onveilig om treinen te laten rijden en als de seinstoring meer dan 1 sein betreft dan mogen we niet op dat spoor rijden van Prorail. Tja en dan houdt het op voor alle treinvervoerders of dacht je nu echt dat een andere vervoerder wel had kunnen rijden als er een seinstoring was?

Reageer