ik heb mijn boete al betaald | NS Community

ik heb mijn boete al betaald

  • 6 October 2022
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hfhfg


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Uw boete is betaald als hij op tijd is bijgeschreven op de bankrekening van NS. Is hij daar niet te vinden, dan is hij niet op tijd correct betaald. Als hij op de laatste dag binnenkomt, dan bent u een maand te laat, maar heeft het geen gevolgen als een incassobureau en een niet meer te gebruiken abonnement.

Badge +3

Welkom!

Zal wel ergens bij Bureau Nabetalingen zijn blijven hangen, die zijn soms sneller met herinneringen/incassobureau sturen dan hun betalingen verwerken.

Je bankafschrift (valutadatum, meestal per direct) is voldoende bewijs dat je tijdig betaald hebt.

“Als deze mail/brief en uw betaling elkaar gekruist hebben…”

Niet druk over maken dus, maar neem vooral contact op met de Klantenservice met uitleg (telefoon, chat, social media) als je (Flex) abonnement ineens niet meer werkt.

Als het om een boete (Proces Verbaal aankondiging) gaat heb je sowieso een redelijke bezwaartermijn, maar dit zal wel om een UvB (geel briefje gekregen?) gaan.

Reageer