beantwoord

Ik moet maandag 19 augustus om 12.00 bij Schiphol zijn met de trein vanuit Borne.. Maar er zijn storingen had ik begrepen

• 8 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Ik wil maandag 19 augustus met de trein naar schiphol vanuit Borne.
Maar nu hoorde ik dat ze met het spoor bezig gaan.
Hoe zit dit en wat is wijsheid.
Ik vlieg om14.50.
icon

Beste antwoord door Edwin 8 augustus 2019, 13:37

Vooralsnog zie ik in de planner een reis via Utrecht (Sprinter Borne-Almelo -let op wel uit- en inchecken Blauwnet/NS-, IC naar Utrecht en van daaruit de IC naar Schiphol).
De werkzaamheden zijn tussen Hilversum en Weesp, dus zou u er geen last van moeten hebben.

Advies is altijd om de reis kort van te voren te plannen, dus bijvoorbeeld vrijdag de 16e. Dan zijn alle werkzaamheden wel verwerkt, acute storingen uiteraard niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Vooralsnog zie ik in de planner een reis via Utrecht (Sprinter Borne-Almelo -let op wel uit- en inchecken Blauwnet/NS-, IC naar Utrecht en van daaruit de IC naar Schiphol).
De werkzaamheden zijn tussen Hilversum en Weesp, dus zou u er geen last van moeten hebben.

Advies is altijd om de reis kort van te voren te plannen, dus bijvoorbeeld vrijdag de 16e. Dan zijn alle werkzaamheden wel verwerkt, acute storingen uiteraard niet.
Reputatie 7
Badge +2
U kunt uitgaan van het reisadvies zoals het nu in de NS reisplanner wordt aangegeven. Dit reisadvies is aangepast (met een overstap in Utrecht) vanwege de werkzaamheden.
Mogelijk zijn de treinen vanwege dit omreizen wel drukker.

Reageer