Intercity Direct

• 24 April 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Ik reis een paar keer per maand naar Rotterdam, Via Schiphol, en terug. Meestal, als dat mogelijk is, met de Intercity Direct. Naar Rotterdam is altijd op vrijdagavond of zaterdagmiddag. Op deze dagen rijden er echter al zolang ik me kan herinneren al jaren deze trein niet. Iedere keer weer wordt er omgeroepen en staat er op de borden dat deze trein niet rijdt. Vaak laat ik de gewone Intercity gaan, omdat er, volgens de borden, binnen enkele minuten een IC Direct komt. Heel vaak is het dan zo dat, soms zelfs pas na de genoemde vertrektijd, de trein toch vervalt! Behoorlijk irritant. Lijkt mij dat ik ook enkele minuten eerder aangekondigd kan worden. Soms staat er zelfs een hele reeks van 6 treinen die vervallen.

3 reacties

Hallo Matthé en welkom op het NS Forum,

Spijtig dat je deze ervaring hebt. Ik heb de reizen van de afgelopen weken erbij gepakt en helaas is de Intercity Direct afgelopen vrijdag gecanceld vanwege dat deze met te veel vertraging moest vertrekken. Ik wil niets goed praten, maar de weken daarvoor heeft deze gelukkig wel gewoon tussen 20:00 en 21:00 gereden op vrijdagavond. Ik wil je in ieder geval bedanken dat je dit signaal aan ons doorgeeft.
Op vrijdagavond altijd tussen 20:00 en 21:00 uur. Op zaterdag altijd in de middag. Diverse tijden.
Reputatie 7
Over welke vertrektijd hebben we het?

Reageer