beantwoord

Intercity op station enschede kennispark

• 20 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 263 Bekeken

Hallo!

Vrijdag 25 oktober wil ik met de trein reizen van Enschede Kennispark naar Eindhoven en in de reisplanner komt er een erg efficiënte reismogelijkheid naar voren. Namelijk met de intercity van kennispark naar Amersfoort of Utrecht. (19:18 & 19/48)

Klopt dit wel? Op kennispark stoppen toch geen intercity's?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Momo 20 oktober 2019, 23:07

Soms stopt daar wel een intercity, bv bij voetbalwedstrijden in het nabij gelegen stadion. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Soms stopt daar wel een intercity, bv bij voetbalwedstrijden in het nabij gelegen stadion. 

@Momo  Soms stopt daar wel een intercity, bv bij voetbalwedstrijden in het nabij gelegen station. 

Daar heb je helemaal gelijk in.

Goedemorgen Reiziger5914 en welkom bij de NS Community!

Zoals al door Momo en Cacao aangeven zal dit inderdaad te maken hebben met deze voetbalwedstrijd. Houd er wel rekening mee dat, afhankelijk van het tijdstip en de reisrichting, deze treinen dus buitengewoon druk kunnen zijn.

Reputatie 1

Staan er op Enschede Kennispark dan wel incheckpaaltjes van de NS? Zo nee, hoe moet je dan inchecken voor deze trein?

Reputatie 7
Badge +3

Staan er op Enschede Kennispark dan wel incheckpaaltjes van de NS? Zo nee, hoe moet je dan inchecken voor deze trein?

Natuurlijk, in de spitsuren stoppen daar toch ook NS-treinen.

Reputatie 7
Badge +3

Houd er wel rekening mee dat, afhankelijk van het tijdstip en de reisrichting, deze treinen dus buitengewoon druk kunnen zijn.

Aangezien Reiziger5914 vlak vóór de wedstrijd van Kennispark wil vertrekken, verwacht ik een buitengewoon rustige trein :slight_smile:

(Waarschijnlijk wel ook een buitengewoon smerige :wink: )

Reputatie 7
Badge +3

Trein komt misschien wel vol aan met voetbal supporters, maar die zullen daar dan uitstappen. 

Voor de wedstrijd zal het nog wel meevallen met de smerigheid, en ze zitten er maar 4 minuten in vanaf Enschede. Hoe het na afloop van de wedstrijd zal zijn, tja… hangt misschien ook vanaf of ze winnen of verliezen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb jarenlang een seizoenskaart op de Bunnikside gehad. Je wil niet weten hoeveel bier er in 4 minuten doorheen kan gaan :wink:

Ach tja voetbal……... op woensdag speelt Ajax tegen Chelsea dat is ook een dingetje. Daarvoor moet je naar Amsterdam Bijlmer ArenA of Duivendrecht. Voel mij tegenwoordig ook niet zo senang om tussen al die hooligans in te gaan staan.

Reageer