beantwoord

kan ik nog reizen ?

• 22 maart 2020
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Hallo mensen

ik had de vraag of ik aanstaande maandag 23 maart kan reizen met me zoontje ?

İk heb een belangrijke afspraak die niet verzet kan worden.

ik moet vanaf Eindhoven naar den haag

icon

Beste antwoord door Sanne NS 22 maart 2020, 15:53

Goedemiddag Aysevayx en welkom op de NS Community!

De kans is groot dat je de reis nog kan maken, maar dat je waarschijnlijk wel iets eerder moet vertrekken. Hoe laat moet je in Den Haag zijn? Want dan denk ik graag even met je mee! 

Bekijk origineel

5 reacties

De kans is groot dat je de reis nog kan maken, maar dat je waarschijnlijk wel iets eerder moet vertrekken. Hoe laat moet je in Den Haag zijn? Want dan denk ik graag even met je mee! 

Hoi sanne,

ik moet er om half 2 op het centraal station zijn. 

ik heb de nodig maatregelen zoals me zoontje krijgen een regenhoes over zijn kinderwagen en doe handschoenen aan.

dankjewel voor je reactie

De maatregelen zijn heel goed hoor, maar niet het gene waar ik nu naar aan het kijken ben. 

Dit is de reis die je morgen zou kunnen maken. De reistijd is wel een stuk langer dan anders, maar hiermee ben je op tijd op Den Haag Centraal. 

De maatregelen zijn heel goed hoor, maar niet het gene waar ik nu naar aan het kijken ben. 

Dit is de reis die je morgen zou kunnen maken. De reistijd is wel een stuk langer dan anders, maar hiermee ben je op tijd op Den Haag Centraal. 

Jaa die had ik ook op het oog dankjewel voor de hulp

Reputatie 7
Badge +3

De overstaptijd in Utrecht is wel vrij kort als je van spoor 7 naar 20 moet met een kinderwagen. Een klein beetje vertraging en je hebt een probleem. Je zou een trein eerder vanuit Eindhoven kunnen nemen om 10.47 uur. De reistijd wordt dan wel heel erg lang, maar wel met een grotere zekerheid van op tijd zijn.

Reageer