klacht!

  • 3 November 2022
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Beste NS,

Vandaag (3 nov) stond ik netjes om 08.50 te wachten op Amsterdam Zuid op spoor 1. De trein naar Utrecht van 08.56 zou van spoor 1 gaan ipv spoor 2. Om 08.56 stond er nog +5 minuten bij spoor 1. 2 minuten later stond de trein bij spoor 2, ik rende ernaartoe en de deuren gingen net dicht. Een hele groep mensen die bij spoor 2 stonden te wachten miste nu op de seconde deze trein en de deuren werden niet meer open gedaan. Kan iemand mij uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren? Als je in de laatste minuut opeens van spoor wisselt, kan de machinist de deuren toch nog wel een paar seconde langer open laten?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Hoe Kan? menselijke fout. Beginnende organisatoren die nog niet alle knepies v.h. vak kennen. Systemen die van verre bestuurd worden en niet door slimme kaboutertjes die alles in de gaten houden en meteen ingrijpen. En nog zo wat meer.

Die van die slimme zuidas brainworkers vast nog helemaal zelf wel meer mogelijke oorzaakjes kunnen bedenken. En indien niet: train die brains! Komt je in jouw beroep vast ook best nog wel van pas.

Allemaal van die dingen die al die groene eco-ridders er nooit bij vertellen als ze ieder die treintjes in willen dwingen.

Reageer