beantwoord

Lange wachttijd in Deventer vanaf Deventer Colmschate v.v.

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Als jarenlang is de overstaptijd/wachttijd in Deventer als je vanaf Deventer Colmschate richting Zutphen wil enorm lang, 20 minuten, andersom ook.

Kan daar niet eens wat aan gedaan worden? Voor mij een reden om Niet met de trein te reizen. Met 20 minuten ben ik met de auto in Zutphen.

Het komt vast omdat de stoptrein doorgetrokken is naar Apeldoorn, maar toch, totaal niet handig zo.

icon

Beste antwoord door Tamzin 15 november 2019, 13:24

De sprinter is ingepland tussen de intercity's en daar kun je niet zo maar mee schuiven. Daarnaast zal de verbinding Colmschate-Zutphen gezien de aantallen reizigers geen hoge prioriteit hebben dus als er keuzes gemaakt moeten worden......

Bekijk origineel

3 reacties

Ik snap dat je daar niet bepaald vrolijk van wordt, garco. Zeker niet in de winter! Ik ga je suggestie doorzetten. Bedankt voor je feedback! Welkom op de NS Community, trouwens. :)

Reputatie 7
Badge

Het is heel simpel @garco bij een halfuursdienst waarbij je een "kerende" reis maakt is de kans groot dat de aansluiting niet helemaal kloppend te krijgen is. Daar is weinig aan te doen zonder de patroontijden van de dienstregeling in half Nederland te veranderen.

Reputatie 7
Badge +3

De sprinter is ingepland tussen de intercity's en daar kun je niet zo maar mee schuiven. Daarnaast zal de verbinding Colmschate-Zutphen gezien de aantallen reizigers geen hoge prioriteit hebben dus als er keuzes gemaakt moeten worden......

Reageer