beantwoord

Materieel inzet recent

• 9 september 2020
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

SGM op sprinter Utrecht - Zwolle serie 5500
SNG op sprinter Amsterdam C - Amersfoort Vathorst serie 15800

Was altijd gewoon SNG op 5500 en SLT op 15800?

icon

Beste antwoord door Jeroen 9 september 2020, 16:40

Utrecht - Zwolle v.v. is de 5600 serie, 5500 serie is Utrecht - Baarn v.v.

Het gebeurt wel eens dat er ander materieel in een treinserie rijdt, veelal het gevolg van een verstoring op de dag zelf of de dag er voor of door defect materieel.  Niets bijzonders dus en dit gebeurt door het hele land heen.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Utrecht - Zwolle v.v. is de 5600 serie, 5500 serie is Utrecht - Baarn v.v.

Het gebeurt wel eens dat er ander materieel in een treinserie rijdt, veelal het gevolg van een verstoring op de dag zelf of de dag er voor of door defect materieel.  Niets bijzonders dus en dit gebeurt door het hele land heen.

Sinds afgelopen maandag is de sprinter Vathorst - Amsterdam - Hoofddorp gepland SNG. Toen is het wijzigingsblad van september ingegaan waarmee er kleine veranderingen in de dienstregeling zijn gekomen, en ook de materieeltypes van enkele series aangepast zijn.

Ik durf het van de sprinter Utrecht - Baarn niet te zeggen, maar het kan zomaar zijn dat ook die serie met het wijzigingsblad is gewijzigd.

Reputatie 6

SGM in de 5500 en op de Veenendaallijn (7300 / 7400).

Vast vooruitlopend op Sandite-inzet per wijzigingsblad oktober?

De (1)5800 (Amersfoort Vathorst - Amsterdam - Hoofddorp) rijdt dan ook niet met SGM, maar met - zoals hierboven al eerder genoemd - treinen van het type SNG.

Reputatie 6

Ik zie het, was te snel. Zal mijn bericht aanpassen.

Reageer