meer treinen tussen Den Bosch en Nijmegen

• 5 december 2019
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Zouden jullie tussen Den Bosch en Nijmegen en dan voornamelijk bij Oss meer trein in willen zetten,  ik sta al sinds 7.50 op het station van Oss om naar Nijmegen te komen . Echt belachelijk om 4 trein stellen te sturen terwijl er 300 man staan te wachten op Oss

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De intercity van 7.54 uit Den Bosch is zonder opgaaf van redenen uitgevallen. De trein heeft pas vanaf Zutphen gereden. Waarschijnlijk stond het materieel nog in Zutphen na de langdurige stremming tussen Dieren en Zutphen gisteren.

De sprinter van 8.02 uit Den Bosch rijdt standaard met 4 bakken, de andere 4 bakken van deze trein worden in Den Bosch afgekoppeld omdat treinen van 8 bakken in Nijmegen nog steeds niet langs het perron passen. ProRail zou dat in de herfstvakantie oplossen maar dat is nog steeds niet gedaan.

Goedemorgen Crooltje en welkom bij de NS Community!

Zoals Tamzin al heeft aangegeven is er vanochtend helaas een trein uitgevallen, wat blijkelijk voor erg veel impact heeft gezorgd voor de reizigers vanaf Oss. Mijn excuses daarvoor.

Wat betreft de lengte van de trein zie ik dat Tamzin ook al een verklaring heeft gegeven, maar ik wil daar het verzoek aan toevoegen om deze drukte, elke keer als je het merkt, ook te melden via onze NS App. Hoe meer meldingen wij krijgen, des te beter krijgen we een beeld over waar het precies druk is en hoe we ons materieel het beste kunnen inzetten. Het geeft daarnaast ook aan hoe vaak het druk is op bepaalde plekken, wat kan helpen om de noodzaak van eventuele aanpassingen beter in beeld te brengen.

Reageer