beantwoord

Naar Lelystad

• 16 december 2016
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Hoelang het gaat duren?
icon

Beste antwoord door Nick8 16 december 2016, 18:10

Hoelang het gaat duren?Ik zou de NS Reisplanner op www.ns.nl gebruiken als ik u was, die verteld u precies:
- hoe lang het duurt
- op welke tijden u vertrekt en aankomt
- eventueel waar u moet overstappen
- op welke perrons u moet instappen en eventueel overstappen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
2x de helft ongeveer, of 4x een kwart.

Wat meer informatie zou niet overbodig zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zou er gewoon niet heengaan.
Reputatie 6
Badge
Tenzij je er woont/werkt/zaken hebt, kun je er inderdaad beter niet heen gaan. Almere is een veel betere keus.
Reputatie 2
Hoelang het gaat duren?Ik zou de NS Reisplanner op www.ns.nl gebruiken als ik u was, die verteld u precies:
- hoe lang het duurt
- op welke tijden u vertrekt en aankomt
- eventueel waar u moet overstappen
- op welke perrons u moet instappen en eventueel overstappen.
Nieuw dienst bij NS ...beter ze hebben gezegt...erg niet! Moet uit mij bed om 4 uur s ochtend want daar is geen intercity om 5 44 naar Vlissingen reis tijd 48 minuten. Nu Moet om 5 10 een sprinter nemen reis tijd 1 uur 8 minuten. En terug...is erg nier beter..want als een trein is niet optijd dan je ben pineu!

Ik reis nu 2 uur 16 minuten in de trein per dag, 5 dagen per week...een elke dag 1 uur minder slapen! Vandag ik heb de 1541 gemist.. spoor 12...ik heb geprobeer de 48 spoor 11 dat is niet geluk want de trein was 8 minuten vertraging..Natuurlijk de volgende 52 was ook vertraging 4 minutenen ik moest in Ams C and Almere Centrum overstappen. Dus ik neem geen risico en loop naar perron 5 . De trein was optijd maar helas op het last minute de trein was vertraging bij 4 minuten en overstaplen was ook niet mogelijk. Op dat moment ik had 5 minuten naar spoor 10 te lopen naar Schiphol...Natuurlijk die trein was ook 3 minuten te laat. Dus duimen dat ik miss niet de 16 18 trein op spoor 2. Op Schiphol...snel naar 2... gelukkig de trein was paar minuten vertraging. En the cherry on top... de trein had alleen 4 delen. Moet ik meer zegen?

Reageer