Naar Schiphol

• 2 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 275 Bekeken

Zondag wil ik met de trein naar Schiphol. Hebben we dan last van de werkzaamheden? Zo ja, Hoeveel extra reistijd?

11 reacties

Badge +3
Misschien is het een idee om te vermelden waar de reis naar Schiphol begint.
Bedankt voor de suggestie. De reis begint in Assen
Reputatie 6
U kunt uw reis plannen in de NS reisplanner.
Op as zondag 4 augustus zijn er geen werkzaamheden op dat traject.
Hie laat wil je vertrekken @Bert Schothorst ?
Ik wil rond 10.00 vertrekken uit Assen.
Reputatie 7
Badge +2
Ik wil rond 10.00 vertrekken uit Assen.

Neem ruim voldoende speling als u een vlucht moet halen. U zult niet de 1e zijn die bij vertraging door een te krap reisschema in de problemen komt.
Reputatie 6
Vertrek Assen 10.05 uur, aankomst 11.55 uur Schiphol.
Zie verder @Bert Schothorst de opmerking van @MoDe. Goede reis 😀
Volgens teletekst en nu ook ns veel werkzaamheden vanaf vandaag. Dus toch rekening houden met vertraging @MoDe @AbbeyRoad ?
Reputatie 4
Die vele werkzaamheden zijn vrij normaal voor een weekend. Als u wilt weten of de geplande werkzaamheden invloed hebben op uw reis kunt u het beste in de reisplanner kijken. Zo te zien kunt u zondag gewoon rechtstreeks van Assen naar Schiphol.

Het is altijd verstandig om dit voor uw reis nog te doen, want er kan altijd iets onverwachts op het spoor gebeuren waardoor dit advies verandert. Voldoende speling inbouwen is daarom verstandig, zeker als u gaat vliegen.

Reputatie 7
Badge +2
Volgens teletekst en nu ook ns veel werkzaamheden vanaf vandaag. Dus toch rekening houden met vertraging @MoDe @AbbeyRoad ?

Naar Schiphol altijd rekening houden met vertraging, zeker als je wat verder vanaf Schiphol woont. Als u 2 uur van tevoren er moet zijn, dan zou ik in de planning er naar toe 2,5 tot 3:uur van te voren aanhouden. Beter ruim de tijd voor een kop koffie voor het board en, dan door een gemiste overstap en drukte op Schiphol de gate voor je neus dicht zien gaan.
Reputatie 6
Vertrek Assen 10.05 uur, aankomst 11.55 uur Schiphol.
Zie verder @Bert Schothorst de opmerking van @MoDe. Goede reis 😀

Mijn reisadvies is nog steeds geldig @Bert Schothorst
Hoe laat gaat u ongeveer vliegen (indien van toepassing ) ?
Om 15:00 uur@MoDe . Bedankt voor de reacties trouwens. We nemen dan de trein van 10:05. Zijn we mooi op tijd.

Reageer