beantwoord

Nachttrein na 23u A'dam-A'doorn

Hallo,
Wij gaan graag naar een concertje wat meestal plaats in Amsterdam. Omdat we uit Apeldoorn komen vinden we zo'n dagretour die je vaak bij je concertkaartje kan bestellen erg handig. Maar als dit concert doordeweeks is houd dat in dat je of eerder weg moet bij het concert of dat je je auto in Amersfoort moet zetten omdat de trein niet verder rijdt. Kan daar eens naar gekeken worden dat er in iedergeval nog een trein om 23.30 komt die ook tot Apeldoorn (of verder natuurlijk) gaat? Vind het altijd een enorme domper als je eerder weg moet. zo'n retour-actie heeft dus alleen zin in het weekend of als je in de randstad woont. Het is voor ons juist zo prettig om vanuit Apeldoorn de trein te kunnen pakken zodat je ook nog een biertje kan drinken.
Zou echt fijn zijn als daar eens over na gedacht kan worden
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 februari 2019, 13:31

Hallo Pluim74 en welkom bij de NS Community.

Ik snap dat je ook voor jouw reis graag gebruik wilt kunnen maken van deze actie. Helaas is het voor NS niet mogelijk om voor elk concert extra treinen te laten rijden. Wanneer er voor een evenement extra treinen moeten worden ingezet wordt dit door het evenement aangevraagd en wordt er soms ook meebetaald aan de kosten.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Pluim74 en welkom bij de NS Community.

Ik snap dat je ook voor jouw reis graag gebruik wilt kunnen maken van deze actie. Helaas is het voor NS niet mogelijk om voor elk concert extra treinen te laten rijden. Wanneer er voor een evenement extra treinen moeten worden ingezet wordt dit door het evenement aangevraagd en wordt er soms ook meebetaald aan de kosten.
Ja dat snap ik hoor! Het is alleen zo jammer dat dit wordt aangeboden samen met Afas en Ziggo maar dat ongeveer de helft van Nederland (alles na Amersfoort in iedergeval) eigenlijk niet thuis kan komen. Als er nog 1 trein later zou doorrijden kunnen we er allemaal profijt van hebben.
En ik begrijp goed dat dat ook kosten met zich mee brengt en er meer bij komt kijken dan ik bedenk, maarhet is wel jammer
We kijken zeker naar mogelijkheden maar zoals je wellicht weet zijn er bijna wekelijks evenementen in Amsterdam waar je speciale treinen voor kunt inzetten. Waar mogelijk zullen we het doen maar ik kan niks garanderen. Ik ga er in elk geval melding van maken.
Reputatie 7
Badge +3
Pluim74 schreef:

Ja dat snap ik hoor! Het is alleen zo jammer dat dit wordt aangeboden samen met Afas en Ziggo maar dat ongeveer de helft van Nederland (alles na Amersfoort in iedergeval) eigenlijk niet thuis kan komen. Als er nog 1 trein later zou doorrijden kunnen we er allemaal profijt van hebben.
En ik begrijp goed dat dat ook kosten met zich mee brengt en er meer bij komt kijken dan ik bedenk, maarhet is wel jammer

Er is om deze reden al vaker aan de Ziggo Dome gevraagd om hun concerten een uur eerder te laten beginnen maar tot nu toe tevergeefs.

Reageer