Nieuw dienstregeling

• 17 februari 2017
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,
Ik heb een klacht over de nieuwe dienstregeling 2017 betreffende het traject Oisterwijk - Eindhoven - Maastricht en vice versa. Er is een slechtere aansluiting op Eindhoven waardoor ik een langere reistijd heb. Totale wachttijd in Eindhoven nu 23 minuten in plaats van 5 minuten met de oude dienstregeling: een prettig snelle en zeker haalbare overstap. Daarnaast ervaar ik nu dat de afgesloten wachthokjes in Eindhoven te klein zijn, waardoor geen plek om te zitten, en te koud zijn gezien de verwarming niet aan staat wat wel verwacht mag worden. Wat kan NS hier voor mij in betekenen?
Graag uw reactie!

2 reacties

Hallo Sassy en welkom op het forum.

Wat vervelend dat je nu een slechtere aansluiting ervaart op je traject. Ik zal je zorgen doorgeven aan de dienstregelingmakers. Garanderen dat het ook gaat veranderen, kan ik niet, want er zijn altijd meerdere factoren die meewegen.

Ook zal ik de klacht over de wachthokjes ook voor je doorzetten. Ik ga voor je navragen of de verwarming aan kan bij kou. Zodra ik hier meer over hoor, laat ik het hier weten.
@Sassy Ik heb je klacht doorgezet naar station Eindhoven. Zij hebben het voor je nagekeken. Er zijn op de 3 perrons 3 verwarmde wachtkamers die constant worden verwarmd. Daarnaast is er onder de perronkap gelegenheid om droog op de trein te wachten.

Reageer